زنی که با همکاری همسرش، پدربزرگ خود را ربوده و به زور از وی وکالتنامه محضری انتقال اموال گرفته بودند با تلاش مأموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۹۱۵۲۶
ربودن پدربزرگ برای تصاحب اموالش + عکس

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ۲۷ فروردین ۹۴ خانم جوانی با مراجعه به کلانتری عنوان داشت که پدر بزرگش به نام مصطفی (۹۰ ساله) توسط نوه دختری‌اش به نام مرجان و همسرش ربوده شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آدم ربایی و به دستور شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات شاکی

شاکی پس از حضور در اداره یازدهم به کارآگاهان گفت: پدربزرگم توسط نوه دختری اش بنام مرجان و همسر ایشان بنام «محمد . ک»، بابت سند زدن خانه ای واقع در منطقه گل شهر کرج ربوده شده و در حال حاضر هیچ اطلاعی از آنها در اختیار نداریم.

تحقیقات پلیسی

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره یازدهم با شناسایی محل سکونت مرجان و همسرش در شهر کرج – منطقه گل شهر به این محل مراجعه کرده و در تحقیقات اطلاع پیدا کردند که آنها بدون انجام تسویه با صاحبخانه و بدون اطلاع، اقدام به تخلیه منزل خود کرده اند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که پدربزرگ مرجان پیش از عروسی با ازدواج مرجان و محمد مخالف بوده اما با این وجود مرجان با همسرش ازدواج کرده و همین موضوع علت اصلی طرد شدن وی از سوی پدربزرگ و آغاز دیگر اختلافات مابین آنها شده است.

آزادی پدربزرگ

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه جدید مرجان و همسرش در شهر تهران – خیابان گرگان و با اطمینان از نگهداری پیرمرد در آن مکان، در ساعت ۲۰ مورخه سوم اردیبهشت ۹۴ ضمن آزادی پیرمرد ربوده شده، هر دو متهم پرونده را نیز دستگیر کرده و جهت انجام تحقیقات به اداره یازدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

اعترافات متهمان

متهمان در همان تحقیقات اولیه بلافاصله به آدم ربایی اعتراف کردند.

همسر مرجان (محمد) به کارآگاهان گفت: پدربزرگ همسرم را از در منزلش واقع در منطقه میرداماد سوار ماشین کرده و بلافاصله او را به محضرخانه ای در کرج برده و با تهدید اقدام به گرفتن وکالت نامه جهت انتقال اموال ایشان کردیم.

اظهارات پدربزرگ

پدربزرگ پس از حضور در اداره یازدهم در خصوص نحوه ربایش خود توسط متهمان به کارآگاهان گفت: در مقابل در منزل و به بهانه دیدن دخترم (مادر مرجان) که دچار یک بیماری سخت شده، مرا سوار ماشین کرده و پس از انتقال به محضرخانه ای در منطقه گل شهر کرج، یک وکالتنامه از من گرفتند تا بوسیله آن تمامی اموال مرا بنام خودشان منتقل کنند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم پرونده به طراحی و اقدام به آدم ربایی، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر شد و متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها