15 ردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره)

نمایشگاه کتاب با حضور رییس جمهور افتتاح می شود

مدیر کمیته رفاهی و نهادهای همکار نمایشگاه کتاب خبر داد:

احتمال تمدید زمان ثبت‌نام بن‌ الکترونیکی خرید کتاب

مدیر کمیته رفاهی و نهادهای همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از احتمال تمدید زمان ثبت نام بن‌های الکترونیکی خرید کتاب خبر داد.
کد خبر: ۷۹۱۵۰۰
احتمال تمدید زمان ثبت‌نام بن‌ الکترونیکی خرید کتاب

نیکنام حسین‌پور درباره تعداد ثبت‌نام کنندگان بن‌کارت‌های الکترونیک کتاب گفت: تا صبح امروز شنبه (۵ اردیبهشت ماه) ۱۷۰ هزار نفر برای تهیه بن الکترونیکی خرید کتاب در سایت ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: تاکنون ظرفیت خرید بن‌های الکترونیکی استانهای تهران، همدان و کردستان تکمیل شده است اما در سایر استان‌ها ظرفیت موجود است. هم اکنون نیز ظرفیت خرید بن کتاب برای ۸۰ هزار نفر وجود دارد. البته ثبت نام برای خرید بن تا عصر امروز ادامه دارد.

مدیر کمیته رفاهی و نهادهای همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تصریح کرد: عصر امروز شورایی با حضور نمایندگان بانک صادرات و مجریان نمایشگاه کتاب تهران برگزار خواهیم کرد و احتمال دارد که زمان ثبت‌نام بن کارت‌های الکترونیک تمدید شود.

ساخت تیزر بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران

در خبری دیگر از نمایشگاه کتاب تهران، مجید پریخواه مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری قاب سبز از پایان ساخت تیزر بیست و هشتمین دوره این نمایشگاه در آینده نزدیک خبر داد.

وی افزود: مراحل ساخت این تیزر رو به پایان است و در آینده نزدیک این تیزر برای پخش از صدا و سیما به کمیته روابط عمومی نمایشگاه تحویل داده خواهد شد.

پریخواه با اشاره به مستند سازی فعالیت‌های بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: گروه مستندسازی از تاریخ ۱۶ فروردین ماه در مصلی امام خمینی (ره) مستقر است و به عکسبرداری و فیلمبرداری از فعالیت‌های اجرایی کمیته‌های مختلف می‌پردازد.

بر اساس این گزارش، موسسه فرهنگی و هنری قاب سبز با سابقه ۱۵ سال فعالیت‌ فرهنگی ساخت تیزر بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، تیزر جشنواره صنعت چاپ، تولید فیلم پیشکسوتان چاپ و ساخت فیلم سینمایی و تلویزیونی و... را در کارنامه خود دارد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها