کشف «صدا خفه کن» از پسر شرور

از زندان آزاد شد سرقت کرد

سارق سابقه داری که پس از آزادی از زندان به جرایم مجرمانه خود ادامه می‌داد، توسط ماموران انتظامی شهرستان نظرآباد استان البرز دستگیر و مجددا روانه زندان شد.
کد خبر: ۷۹۱۱۹۸
از زندان آزاد شد سرقت کرد

سرهنگ جواد صفایی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت شبانه از اماکن دولتی و خصوصی شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی افزود: با بررسی صحنه‌های سرقت و مشخص شدن شگرد سارق، ماموران با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار سرنخ‌هایی از ردپای یکی از سارقان حرفه‌ای را بدست آوردند.

سرهنگ صفایی گفت: با به دست آمدن هویت سارق به نام (م-الف) منزل وی شناسایی و تحت کنترل نامحسوس قرار گرفت تا اینکه در ۲۸ فروردین ماه ماموران پس از اطمینان از حضور متهم در منزل طی یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد اظهار داشت: پس از دستگیری، متهم مورد بازرسی قرار گرفت و ماموران موفق شدند از کیف دستی همراه وی یک قبضه کلت کمری جنگی با تعداد ۸ عدد فشنگ بزرگ ساچمه زن و یک عدد «صدا خفه کن» کشف کنند.

وی افزود: در بازرسی از منزل متهم نیز انواع وسایل مسروقه از جمله یک دستگاه پرینتر، مانیتور رایانه، ترازوی دیجیتال، کابل برق، شیرآلات و... کشف شد.

متهم دستگیر شده که سوابق متعدد کیفری دارد به جرایم خود اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آنجا روانه زندان شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها