معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از بازنگری در طرح نظام پرداخت هماهنگ حقوق و دستمزد کارکنان دولت خبر داد.
کد خبر: ۷۹۱۱۵۳
بازنگری در طرح نظام پرداخت هماهنگ حقوق کارکنان دولت

محمدباقر نوبخت شامگاه پنجشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دولت مصمم به اجرای رتبه بندی فرهنگیان و رفع مشکلات معیشتی و رفاهی این قشر است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی افزود: لایحه رتبه بندی فرهنگیان طی ماه های آینده انجام و تا مهر ماه اجرا خواهد شد.

نوبخت اظهار داشت: در دولت یازدهم جهت گیری مثبتی در تمامی حوزه ها به وجود آمده است.

معاون رییس جمهور از در حال تهیه بودن برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور خبر داد و افزود: تمامی استان ها نیز باید در اسرع وقت برنامه جامع توسعه ای خود را در این راستا آماده و به سازمان برنامه ریزی کشور ارائه دهند.

وی از تدوین ساختار سازمانی مدیریت برنامه ریزی کشور در استان های مختلف خبر داد و گفت: سازمان های مدیریت در استان ها موظف هستند نهایت همکاری و هماهنگی را با استاندار به عنوان مقام عالی دولت داشته باشند.

معاون رییس جمهور همچنین بر عزم دولت برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و اظهار داشت: از هر برنامه‌ای که منجر به توسعه و ارتقاء جایگاه استان کهگیلویه و بویراحمد شود، حمایت می‌کنم.

وی افزود: دولت نسبت به ارتقاء استان کهگیلویه و بویراحمد احساس مسئولیت می‌کند و از این فرصت استثنایی باید برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده شود تا منجر به جبران عقب‌ماندگی تاریخی استان گردد.

نوبخت گفت: توسعه کشور بدون توسعه استانها شکل نمی گیرد و توسعه در توازن، تعادل و عدالت بوده و افزایش اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد حق این استان است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كارگر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
۰
۰
20 هزار تومان حق مسكن می خواست به كارگر اضافه بشه چه تیتر .... زده شد كه دو برابر شد اینگار كجای غول را شكستن و بعد هم كه آب از آسیاب افتاد ماست مالی كردن و رفت پی كاراش كه اگر هم می دادند عطا یشان به لقاء اش نمی ارزید . حالا دارند از چند روز مانده به روز معلم نه هفته معلم نه ماه معلم و شاید هم سال معلم از كیسه مردم بیچاره حاتم بخشی می كنند .

نیازمندی ها