مکانی برای آرامستان جدید تهران اعلام نشده است

مخالفت فرمانداری تهران با جریمه جدید طرح ترافیک

فرماندار تهران با اعلام مخالفت فرمانداری با تعیین عوارض جدید برای متخلفین محدوده طرح زوج و فرد و ترافیک، گفت: شورای اسلامی شهر تهران می‌تواند با افزایش نرخ جریمه ورود به محدوده‌های ترافیکی بازدارندگی بیشتر ایجاد کند و قطعا تعیین عوارض برای ورود به محدوده‌های ترافیکی مورد تایید فرمانداری قرار نمی‌گیرد.
کد خبر: ۷۹۱۱۴۲
مخالفت فرمانداری تهران با جریمه جدید طرح ترافیک

عیسی فرهادی درخصوص طرح حذف زوج و فرد و تغییر ملاک محدوده زوج و فرد براساس آلایندگی خودروها نیز گفت: تشخیص آلایندگی خودروها کار سختی است و به نیروی انسانی بیشتری نیاز است و هزینه‌ها را نیز افزایش می‌دهد؛ قطعا فرمانداری تهران با هر طرحی که پشتوانه مطالعاتی داشته باشد همکاری می‌کند اما اگر اثرات و تبعات یک طرح مشخص نباشد فرمانداری با آن مخالفت می‌کند.

مکانی برای آرامستان جدید تهران به فرمانداری اعلام نشده است

فرماندار تهران درخصوص احداث «بهشت‌ زهرای 2» در شهر تهران گفت: در حال حاضر تنها آرامستان شهر تهران بهشت زهرا (س) است که تا چند سال آینده نیز پاسخگوی نیاز شهر تهران است.

فرهادی درباره تعیین مکان جدید گفت: تاکنون مکانی برای آرامستان جدید تهران رسما اعلام نشده است البته فرمانداری برای تامین مکان بعدی حداکثر همکاری را با شورا و شهرداری تهران خواهد داشت.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها