شورای نگهبان طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را با توجه به اصلاحات انجام شده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.
کد خبر: ۷۹۰۹۰۷
تائید طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر

به گزارش روابط عمومی شورای نگهبان، این طرح که با اصلاحاتی در جلسه بیست و سوم فروردین به تصویب مجلس رسیده بود در جلسه دیروز شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

تائید تماس تلفنی کری با ظریف

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به برخی اخبار درباره تماس تلفنی روز سه‌شنبه وزیر خارجه آمریکا با ظریف، این خبر را تائید کرد و گفت: در برخی موارد در آستانه مذاکرات هسته‌ای گفت‌وگوهایی انجام شود و گفت‌وگوها در همان چارچوب بوده است.

به گزارش فارس، مرضیه افخم افزود: گفت‌وگوی تلفنی در مذاکرات هسته‌ای بوده و این‌که در حاشیه گفت‌وگوها، درباره مسائل منطقه صحبت شده محتمل بوده، ولی این‌که صرفاً درباره یمن بوده، این طور نیست.

دستگیری تمام عوامل ترور ماموران انتظامی حمیدیه

در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان خوزستان تمام عوامل ترور ماموران نیروی انتظامی شهرستان حمیدیه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان خوزستان، این گروه تروریستی با هدایت و حمایت‌ های مالی و همه جانبه سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و یکی از کشورهای عربی منطقه دست به این اقدام جنایت بار و تروریستی زدند.

بر اساس این گزارش و اعتراف های متهمان، گروه تروریستی فاتحین مسئولیت این عمل تروریستی را برعهده داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها