تلاش جناحها برای یک رقابت جدی در اسفندماه

سیدحسن خمینی برای شرکت در انتخابات آماده می شود؟

«ضعف وزارت کشور، برخی ها را جری کرده است»

پاسخ سیدحسن خمینی به تهدید انصار حزب الله

حجت الاسلام سیدحسن خمینی نوه رهبر کبیر انقلاب اسلامی در واکنش به تهدید گروهی که تحت عنوان "انصار حزب الله» استان گلستان تهدید کرده بودند در صورت سفر به گرگان، رفتاری مشابه با «علی مطهری» در شیراز با او به عمل خواهند آورند، تأکید کرد: من مطمئن هستم در این صورت، مردم و دوستداران امام جریانات افراطی کم عدد را سر جای خود می‌نشانند.
کد خبر: ۷۹۰۷۸۹
پاسخ سیدحسن خمینی به تهدید انصار حزب الله

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی امروز در بازدید از محل پورتال امام خمینی در پاسخ به سوالی در خصوص اطلاعیه منتسب به گروهی در استان گلستان که تهدید به ایجاد حادثه ای مشابه شیراز در صورت سفر وی به این استان کرده بود، اظهار داشت: نمی‌دانستم که این برنامه وجود دارد و قصد سفر هم نداشتم، اما اگر برنامه سفری بود، با چنین تهدیداتی سفرم را به هم نمی زدم چون مطمئن هستم مردم و علاقه مندان امام به گونه ای هستند که این جریانات افراطی بسیار کم عدد را سر جای خود می نشانند.

وی در عین حال با تاکید بر اینکه وزارت کشور باید اینگونه مسائل را پیگیری کند، خاطرنشان ساخت: ضعف برخورد وزارت کشور در حادثه شیراز مقداری جریانات دیگر را هم جری کرده است.

به گزارش سایت جماران، در اطلاعیه منتسب به روابط عمومی انصار حزب الله استان گلستان تهدید و ادعا شده است که در صورت سفر حجج اسلام سید حسن خمینی و ناطق نوری به این استان برای سخنرانی در مراسم یادبود جانباختگان هواپیمای یاک 40، حادثه ای مشابه حادثه شیراز که در روز سخنرانی علی مطهری رخ داد، تکرار خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: «انصار حزب‌الله گلستان تا روز یادواره تمامی حرکات را رصد می‌کند و به بانیان مراسم هشدار می‌دهد که همانند شعار دولت اعتدال در مسیر قانون و عدالت حرکت کنند و فضایی را فراهم نکنند تا حوادثی چون شیراز به وجود بیاید».(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
الماسی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
۰
۰
اگر امام خمینی ،ره، انقلاب نمیكرد میبایست اینگونه افراد باید درگوشه ای گدایی می كردند حالا كاررا به جایی رسانده اند كه نوه عزیز امام را تهدید میكنند ؟ اینها همان حرامیانی هتند كه وقتی سرسفره دیگران مینشینند نمك را میخورند نمك دان را میشكنند ،،

نیازمندی ها