معاون امور هنری وزیر ارشاد:

سازمان ارکسترها تشکیل می شود

معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تشکیل سازمان بزرگ ارکستر ها خبرداد و گفت: با تشکیل این سازمان، ارکستر سمفونیک تهران به ارکستر سمفونیک ملی ایران تبدیل می شود.
کد خبر: ۷۹۰۶۲۶
سازمان ارکسترها تشکیل می شود

علی مرادخانی در حاشیه دیدار از تمرین ارکستر سمفونیک تهران گفت: ارکستر سمفونیک تهران به نظر من به نسبت آنچه که دیدم فوق العاده بود و خیلی عالی ارکستر پیش می رود.

وی افزود: اعتقاد دارم علی رهبری رهبر ارکستر سمفونیک تهران را در همه جوانب باید کمک و حمایت کرد تا بتواند این کار به همین صورتی که پیش می رود ادامه دهد.

معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارداشت: بعضی وقت ها با خودم می گویم این تمرین ها به شخصه خود یک کلاس درس است البته علی رهبری سلایق خاص خود را دارد و اینجا می بینیم که چه اتفاقات متفاوتی در حال رخ دادن است.

مرادخانی افزود: ما در نظر داریم یک چنین سازمانی را داشته باشیم تا مجموعه ای از نوازنده ها برای مجموعه همه اتفاقاتی که در ارکستر سمفونیک، ملی و مجلسی می افتد تربیت شوند تا هر زمان که لازم شد همه چیز به فرد برنگردد و به یک جریان کلی سازمانی بازگردد تا هر کسی که می تواند در این زمینه کار کند البته روی این موضوع باید فکر و تمرکز بیشتری داشت تا بر روی این ایده فکر درستی شود که با این شرایط اگر چنین اتفاقی بیفتد شاید بشود ارکستر سمفونیک تهران به ارکستر سمفونیک ملی ایران در یک فضای بزرگ تری تبدیل شود.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها