سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت:‌ در محور هراز تردد انواع اتوبوس و کامیون در محدوده تهران به آمل و بالعکس تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
کد خبر: ۷۸۷۳۶۸
ممنوعیت تردد اتوبوس و کامیون در هراز

سرهنگ نادر رحمانی، سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و محورهای مواصلاتی کشور گفت: هم اکنون در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های مازندران، گلستان و گیلان بارش باران اعلام شده است.

وی افزود: در محور شیروان - بجنورد در استان خراسان شمالی و جوین به سبزوار در استان خراسان رضوی نیز بارش باران جریان دارد.

سرهنگ رحمانی گفت: در محور خلخال - اسالم در استان اردبیل و تکاب به شاهین‌دژ در استان آذربایجان غربی نیز بارش برف گزارش شده است.

وی به انسداد محور کرج - چالوس در استان البرز اشاره کرد و افزود: به دلیل بارش شدید باران و احتمال ریزش کوه تا اطلاع ثانوی این محور مسدود است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در محور هراز تردد انواع اتوبوس، کامیون و کامیونت از تهران به آمل و بالعکس تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سرهنگ رحمانی به دیگر محدودیت‌های موجود در محورهای مواصلاتی اشاره کرد و گفت: در باند شمالی آزادراه تهران -کرج به علت اجرای عملیات بهسازی و آسفالت تردد وسایل نقلیه از تاریخ ۲۰ فروردین تا ۲۴ شهریور از ساعت ۲۳:۳۰ تا ۴:۳۰ در محدوده پل حصارک از شنبه تا سه‌شنبه با محدودیت همراه خواهد بود.

وی افزود: در باند جنوبی آزادراه تهران - کرج نیز به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت در تاریخ ۲۰ فروردین تا ۲۴ شهریور ماه از ساعت ۹ تا ۱۵ روزهای شنبه تا سه‌شنبه در محدوده پل حصارک تردد با محدودیت اعمال خواهد شد.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی به رانندگانی که قصد تردد از محورهای خلخال- اسالم و تکاب- شاهین‌دژ را دارند توصیه کرد: که حتما زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها