چرا نظرسنجی اخیر مؤسسه گمان از پایه اشتباه است؟

«گمان»‌برای‌دروغ

ضد انقلاب مقیم خارج کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره کوشیدند تا به مسائل مختلف در مخالفت با کشور خود بکوشند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند. ابزارهای رسانه ای مختلفی با بودجه های بالا، نظیر شبکه های ماهواره ای و سایت ها نیز در اختیار آنها قرار گرفته است تا به این وسیله بتوانند به خیال خود به انقلاب ضربه بزنند!
کد خبر: ۷۸۷۳۵۲
ضد انقلاب خودباخته را بشناسید

آنها از حربه هایی مانند دروغ، شایعه، مصاحبه های ساختگی و تمام امکانات موجود استفاده می کنند تا چهره ایران را در جهان مخدوش کنند و آن را ظالم ترین کشور در دنیا معرفی کنند.نکته جالب این است که دیدگاه آن ها به مسائل کشور کاملا مغروضانه بوده و هیچ منطقی در اثبات اهداف خود ندارند و این نشانه اخبار کذب و بدون هیچ گونه استناد آن ها به نهادهای رسمی است.

یکی از این عناصر ضد انقلاب و خود باخته امیر طاهری است. وی در دوران ستم شاهی به عنوان سردبیر یکی از روزنامه های ایران بوده و بعد از پیروزی انقلاب به انگلستان فرار می کند. در طول این مدت در چند روزنامه آمریکایی مقالاتی را به چاپ می رساند.

وی از آن دست به اصطلاح تحلیل گرانی است که حاضر شده حتی کشور و ملیت خود را نیز بفروشد تا بدین سان ارادت و سرسپردگی خود را بیش از پیش به اربابانش یعنی رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش ثابت کند.

به‌طور نمونه طاهری در مقاله‌ای در نیویورک‌تایمز نوشته است «We’re letting Iran and ISIS carve up Iraq ما اجازه دادیم که ایران و داعش عراق رو بین خودشون تقسیم کنند».

این جمع بستن خود با آمریکائیان که نشان از انکار ایرانی بودن نویسنده دارد و حتی نکته جالب این که اعتراض چندین خبرنگار ضدانقلاب را برانگیخته است.

در بهار ۲۰۰۶ امیر طاهری در مقاله ای ادعا کرد مجلس ایران قانونی را از تصویب گذرانده که به موجب آن شهروندان ایرانی متعلق به اقلیت‌های مذهبی باید علامت‌های مشخصه‌ای روی لباس خود دراماکن عمومی الصاق کنند.

این خبر به ویژه در مطبوعات آمریکا به خاطر تداعی کردن رفتار آلمان نازی با شهروندان یهودی انعکاس زیادی یافت.

به خصوص در روزنامه نیویورک پست. بعدها معلوم شد که این ادعا نادرست بوده و روزنامه هایی که خبر را منتشر کرده بودند با درج توضیح از خوانندگان پوزش خواستند.

نکته قابل ذکر این است که یکی دیگر از همین عناصر ضد انقلاب فراری فرهمند علی پور، به انتقاد از امیر طاهری در صفحه شخصی خود و در واکنش به این مقاله پرداخته که این گواه این است که در میان عناصر ضد انقلاب نیز مطالب وی قابل استناد نبوده و طاهری را به عنوان یک تحلیلگر نمی توان شناخت. بدون هیچ توضیحی می توان از سوالات مطرح شده توسط علی پور به واقعیت های شخصیتی امیر طاهری پی برد.

نکته پایانی آن که جدای متن این تیتر در نیویورک پست باید محتوای آن نیز بررسی شود.آیا کشوری که اولین پیش قدم در جنگ با داعش بوده و اولین تهدیدات مرزهای آن را تهدید میکند حاضر به تقسیم کشوری دیگر است؟

آیا کشوری که همواره پرچم دار صلح و دوستی در جهان بوده و با پیروی از دستورات اسلام هیچ گاه هیچ تعرضی به کشوری نداشته به دنبال استعمار است یا آن ها که گزندی تهدیدشان نمی کند و تجهیز تسلیحات داعش را در دستور کار خود دارند؟

با خواندن چنین مطالبی می توان دریافت که تحلیل گران و خبرنگاران ضدانقلاب به فکر منافع شخصی خود بوده و برای بهره مندی از حمایت های دستگاه های صهیونیستی حاضر هستند دست به هرکاری حتی خودفروشی ملیتی نیز بزنند.(شریان نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها