محور کرج - چالوس بر اثر محدودیتهای ناشی از بارش شدید باران مسدود شد.
کد خبر: ۷۸۷۱۰۸
محور کرج - چالوس بسته شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل ستاد بحران استانداری البرز گفت: جاده چالوس به علت سیلابی بودن رودخانه، لغزندگی جاده کرج - چالوس ، احتمال ریزش کوه و کاهش دید ناشی از بارش باران تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

باقری افزود: باز شدن جاده چالوس منوط به عادی شدن شرایط است.

وی همچنین گفت : بر اثر جاری شدن سیل ، پل بسیج که ارتباط مرکز بسیج این بخش را با جاده برقرار می کرد در منطقه آسارا تخریب شد .

مدیرکل ستاد بحران استانداری البرز با بیان اینکه بارش باران خسارت جانی در پی نداشته است افزود : صبح امروز یک مرد میانسال در منطقه آسارا در سیلاب گرفتار شده بود که با کمک مردم محلی و نیروهای هلال احمر و آتش نشانی آسارا نجات پیدا کرد.

در 24 ساعت گذشته بیش از 60 میلیمتر باران در منطقه آسارا باریده که در سالهای گذشته کم سابقه است.

وی گفت : سیل در منطقه آسارا و برخی از روستاهای طالقان باعث تخریب باغات، جاده های روستایی و تعدادی پل در این مناطق شده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز نیز گفت : بارش باران و جاری شدن سیلاب هم اکنون در رودخانه کرج محدوده پل خواب جاده چالوس ، رفت و آمد خودروها را با مشکل مواجه کرده است.

صفری با بیان اینکه اکیپ های ویژه راهداری و پلیس با استقرار در این منطقه آماده رفع مشکلات احتمالی هستند گفت: شدت سیلاب به حدی است که احتمال شکستن پایه های پل و اختلال در عبور و مرور خودروها دور از انتظار نیست .

وی افزود: با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ادامه داشتن بارندگی ها تا فردا ، اداره کل مدیریت بحران استانداری ،ماموران راهداری و پلیس در حال آماده باش هستند .

منطقه پل خواب در کیلومتر 28 جاده کرج - چالوس قبل از آسارا قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها