دست های کوچک، روی کاغذهای نقاشی، رنگ می کارند، رنگ ها می شکفند، در هم گره می خورند، پیچ و تاب می خورند، می رقصند، خانه ها رنگی می شوند، شهرها رنگی می شوند، گنجشگان، رنگی می شوند، درخت ها رنگی می شوند، خورشیدکان رنگی می شوند، بچه های شاد، رنگی می شوند و سرانجام ، کاغذها جان می‌گیرند؛ کاغذها، از عشق، جان می گیرند؛ کاغذها از عشق و رنگ و زندگی، سنگین می شوند و معجزه ، اتفاق می افتد.
کد خبر: ۷۸۶۹۶۸
می خواهید معجزه را به چشم ببینید ؟

معجزه این است که آن کاغذهای نقاشی شده با دست های کودکانه، می شوند قرص های کمیاب و آمپول های گرانبها، تا برسند به دست بچه های دیگری که هم سن و سال صاحبان آن نقاشی ها بوده‌اند، تا آن بچه های دیگر که بیمارند، که سرطان دارند، که سرطان لاغر و نحیف شان کرده و موهای سر و ابروها و مژه های شان را دزدیده، خوب شوند، شاد شوند و مثل صاحبان آن نقاشی ها، بخندند ، بازی کنند و روی زندگی را روزی هزار بار ببوسند.

معجزه همین است، همین که بچه های کلاس های نقاشی تارا بهبهانی، نقاش و مدرس هنر، هر سال، با دست های کوچک شان، کاغذها را رنگ آمیزی می کنند و آنها را در نمایشگاه خیریه شان به نیکوکاران می فروشند تا هزینه اش را صرف درمان همسن و سال های کوچک شان در محک ( موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان ) کنند.

سرطان ، علاوه بر درد، هزینه هم دارد و این را هر 67 نقاش کوچولوی کلاس های تارا می دانند و هرچند خودشان درد سرطان را تجربه نکرده اند اما خبر دارند که اگر خیال بچه های همسن بیمارشان از هزینه های درمان راحت باشد، به زندگی امیدوار می شوند و بهتر و قوی تر با خرچنگی که جسم شان را رنجور کرده ، می جنگند.

67 هنرمند کودک و نوجوان کلاس های نقاشی، 27 و 28 فروردین امسال قرار است به رسم 9 سال گذشته ، در حمایت از کودکان سرطانی نمایشگاه خیریه شان را بر پا کنند تا عواید فروش آن را به دست این گروه از بیماران برسانند . افتتاح این نمایشگاه ساعت 16 روز 27 فروردین در موسسه محک است . می خواهید یکی از نیکوکارها باشید ؟ پس نشانی را یادداشت کنید : میدان اقدسیه، ابتدای بزرگراه ارتش، سه راه ازگل، بلوار شهید مژدی، بلوار محک، موسسه خیریه و بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک.

مریم یوشی زاده - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها