ستاد دیه از خیرین درخواست کرد

۸۰ میلیون تومان برای آزادی یک زندانی

جوان ۳۳ ساله نیازمند کمک ۵۰ میلیون تومانی برای آزادی از زندان است.
کد خبر: ۷۸۵۶۷۹
جوان زندانی که ۵۰ میلیون تومان نیاز دارد

چند سال قبل در یک آپارتمان ۴ طبقه در منطقه غرب تهران (شهرک راه آهن) ۴ خانواده زندگی می کردند و ارتباط همسایه ها با هم خوب بود و مشکل خاصی نداشتند. اما یک بی احتیاطی تمام معادلات زندگی آنها را بهم ریخت.

داستان از جایی آغاز شد که در یک روز بهاری یکی از همسایه ها میهمان داشت و فرزندان میهمان روی پشت بام در حال بازی بودند که چشمشان به ظرف اسید می خورد که توسط همسایه دیگر روی پشت بام گذاشته شده بود.

این اسید مصرف خانگی داشت و به نوعی برای بازکردن لوله استفاده می شد اما بچه ها بی احتیاطی کرده و ظرف اسید را ریختند و یکی از همان بچه ها دچار سوختگی و مصدومیت شد.

کار به شکایت رسید چرا که همسایه نباید ظرف را در آن مکان قرار می داده و کارگر ۳۳ ساله روانه زندان شد.

پزشکی قانونی اعلام کرد که در چند نقطه از بدن این کودک ۴ درصد سوختگی وجود دارد و جمع درصدها و حکم قاضی بر آن شد که باید آقای (م - م) ۱۱۸ میلیون تومان دیه پرداخت کند.

خانواده کارگر با وجود مشکلات مالی توانستند ۸ میلیون تومان جمع کنند و شاکی هم حدود یک میلیون تومان تخفیف داده و با ۵۰ میلیونی از منابع مختلف هم اکنون این مددجو نیازمند ۵۰ میلیون تومان است تا به آغوش گرم خانواده باز گردد.

ستاد دیه کشور در این مورد اعلام کرده است که خیرین می توانند کمک های خود را برای آزادی این متهم غیرعمد به این ستاد اهدا نمایند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها