رنگ آسمان

باز هم ریزگرد

با تغییر الگوهای هواشناسی به سمت الگوهای بهاری، بتدریج آفتاب درخشان تر شده و ظهرها گرم‌تر. این را بوضوح می‌شود تشخیص داد. به‌نظر می‌رسد، افزایش تدریجی دما طی روزهای آینده هم ادامه دارد.
کد خبر: ۷۸۵۲۵۶
هوا گرم‌تر می‌شود

دیروز: در بیشتر مناطق کشور، آسمان صاف تا قسمتی ابری بود. تنها در بخش‌هایی از سواحل سبز دریای خزر و شمال شرق، افزایش ابر و بارش‌های خفیف رخ داد.

امروز: پیش‌بینی می‌شود همچنان در بیشتر مناطق، آسمان صاف تا قسمتی ابری باشد. همچنین روند افزایشی دما امروز هم تداوم دارد. از امشب و از سمت جنوب غرب میهن، موجی ناپایدار وارد می‌شود و بارش‌های رگباری موقت، همراه با آذرخش در مناطقی از خوزستان و ایلام را در پی دارد.

فردا: فردا موج ناپایدار یاد شده در مناطقی از استان‌های حاشیه زاگرس مرکزی و جنوبی و برخی مناطق مرتفع کشور مانند ارتفاعات البرز نیز سبب بارش‌های پراکنده می‌شود.

آینده‌نگری: روز پنجشنبه بارش‌های پراکنده مناطق گسترده‌تری از کشور را فرا می‌گیرد و بالاخره از روز جمعه سامانه‌‌ای کم فشار پر انرژی از سمت نیمه‌غربی کشور مهمان ما خواهد شد و موج جدید بارش را طی جمعه تا یکشنبه هفته بعد، سمت غرب به شرق در مناطق گسترده‌ای از کشور سبب خواهد شد.

آسمان‌نگاری: امروز و فردا، نگارگر طبیعت، خنده‌ای بر لبان خورشید بوم ایران زمین می‌نشاند، اکسیر گرما، سبزه‌ها را جوان می‌کند و گل‌ها را شکوفا و آدم‌ها را شادمان‌تر از گذشته.

خوشبختانه امروز خبری از خبرهای بد نیست. نه از گرد و غبار شدید در غرب خبری است، نه از سرمای شدید و نه از گرمای شدید. شاید به همین سبب بهار فصل خوبی است.

احسان مرادی - جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها