رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه همه ما می دانیم که سازمان تامین اجتماعی در گذشته چه شرایطی داشت، گفت: دولت جدید توانست در همین شرایط کشور و تحریم ها، توازن مثبتی ایجاد کند و در حال حاضر این سازمان بهتر از گذشته شده و زنده است.
کد خبر: ۷۸۴۸۹۴
دولت در شرایط تحریم ها، توازن مثبتی ایجاد کرد

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان تامین اجتماعی، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در دیدار نوروزی با مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی، با بیان اینکه دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گزارش خوبی درباره عملکرد این سازمان ارائه داد، افزود: همه ما می دانیم که تامین اجتماعی در گذشته چه مسایل و مشکلاتی داشت.

وی اقدامات انجام شده در سازمان تامین اجتماعی را در دولت تدبیر و امید مورد تایید قرار داد و گفت: در نتیجه اقدامات و تلاش های انجام شده در سازمان تامین اجتماعی، تعهدات این سازمان در قبال مستمری بگیران و بازنشستگان به موقع و مناسب در حال انجام است.

در این دیدار دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گزارشی از شرایط کنونی سازمان تامین اجتماعی و اقدامات انجام شده این سازمان در دولت تدبیر و امید به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها