عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری:

مسئولان باید از سوی ملت مورد حمایت قرار گیرند

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: انتقاد از دولت باید سازنده، مهربانانه و منصفانه بوده و پاسخ دولت نیز باید مهربانانه و حمایتگرانه باشد.
کد خبر: ۷۸۳۵۸۹
مسئولان باید از سوی ملت مورد حمایت قرار گیرند

آیت الله سید احمد خاتمی چهارشنبه شب در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی گفت: رهبر معظم انقلاب امسال را سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری کردند و این همدلی و همزبانی با اطاعت ملت و دولت از خط مشی رهبری محقق می شود.

وی افزود: حمایت از دولت های اسلامی خط مشی امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده و مسوولان باید از سوی ملت مورد حمایت قرار گیرند.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: انتقاد از دولت باید منصفانه باشد و از اقدامات مطلوب دولت نیز تمجید شود و ملاک عمل دولت هم باید قانون و استفاده از افراد قانونمدار و ولایتمدار در مدیریت ها باشد و فتنه گران نباید در جایگاه های کلیدی مدیریتی نظام نقش ایفا کنند.

امام جمعه موقت تهران افزود: هنگام بحران و حادثه تنها جریان متدین، انقلابی و مدافع پیوند دین و سیاست می تواند نجاتگر ملت مسلمان ایران باشد و همزبانی ملت و دولت در سایه ولایت، انقلاب اسلامی را حفظ می کند.

آیت الله خاتمی خاطر نشان کرد: پشتیبانی ملت از ولایت فقیه بود که این انقلاب را در 36 سال گذشته در مقابل فتنه گری های عده ای در داخل کشور و توطئه های دشمنان حارجی حفظ کرده است.

وی بیان کرد: مدیریت ولایت انقلاب اسلامی را در بسیاری از توطئه های داخلی و خارجی از جمله فتنه 88 حفظ کرده است در حالی که خلاء این مدیریت و ولایت فقیه در انقلاب مصر و لیبی باعث شد که وضعیت سابق حکومت جور و ستم به این کشورها بازگردد.

امام جمعه موقت تهران گفت: ولایتمداری در عمل باید به منصه ظهور برسد و مصداق آن عمل به شعارهای سال است که از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین می شود.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها