یارانه پرداختی در قشم قطع شد

بحران آب شیرین در خلیج فارس

افتتاح بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی پیامبر اعظم(ص) جزیره قشم

روحانی: طرح های دولت در بخش سلامت با قوت ادامه می یابد

بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی پیامبر اعظم(ص) قشم به عنوان نخستین و مجهزترین بیمارستان این جزیره، با حضور رییس جمهوری افتتاح شد.
کد خبر: ۷۸۳۱۷۳
روحانی: طرح های دولت در بخش سلامت با قوت ادامه می یابد

به گزارش پایگاه اطلاع​رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی ظهر یکشنبه در ادامه سفر به جزیره قشم پس از افتتاح بیمارستان پیامبر اعظم از بخش های مختلف آن از جمله اتاق عمل بازدید کرد.
در جریان این بازدید، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولین بیمارستان در خصوص خدمات بیمارستان پیامبر اعظم توضیحاتی ارائه کردند.
همچنین در حاشیه افتتاح این بیمارستان تفاهم نامه تجهیز و واگذاری بیمارستان پیامبر اعظم توسط مهندس ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به امضا رسید.
بیمارستان ۱۴۰ تخت خوابی پیامبر اعظم توسط مناطق آزاد احداث و تجهیز شده است و بالاترین استانداردها در آن رعایت شده است.
رییس جمهوری همچنین در جریان بازدید از این بیمارستان در جمع پرسنل و کادر پزشکی بیمارستان حضور یافت و با تبریک سال جدید برای آنان موفقیت و سلامتی آرزو کرد. پرسنل بیمارستان متقابلا سال نو را به رییس جمهور تبریک گفته و از نزدیک با ایشان به گفتگو پرداختند.

روحانی: طرح های دولت در بخش سلامت با قوت ادامه می یابد

رییس جمهوری در مراسم بهره برداری از بیمارستانی در جزیره قشم تصریح کرد: طرح تحول سلامت گام به گام به پیش می رود و طرح هایی که دولت در این راستا مد نظر دارد در سال ۹۴ با قوت ادامه خواهد یافت.

روحانی روز یکشنبه در ادامه سفر به جزیره قشم در حاشیه افتتاح بیمارستان پیامبر اعظم (ص)در خصوص اهمیت احداث این بیمارستان اظهار داشت: امروز در قشم شاهد گام بسیار خوبی برای سلامت مردم این منطقه هستیم.
رییس جمهوری اضافه کرد: قشم نیازمند به بیمارستان مجهزی بود که در این راستا، بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی پیامبر اعظم(ص) با هفت اتاق عمل مجهز و کادر پزشکی مجرب برای رفاه مردم جزیره احداث شده است و تا دو روز دیگر به طور کامل تکمیل و در خدمت مردم قرار خواهد گرفت.
دکتر روحانی گفت: احداث این بیمارستان گام ارزنده ای در راستای رفاه مردم قشم است و امیدواریم بتواند در مجموع خدمات خوبی در زمینه سلامت مردم قشم داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها