ریزش کوه، محور لشگرک – فشم را مسدود کرد

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده ها

رییس پلیس راه راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی از اعمال محدودیت های ترافیکی برای دور اول سفرها خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۰۸۲
محدودیت‌های ترافیکی در دور اول سفرهای نوروزی

سرهنگ محمدحسین حمیدی گفت: برابر تدابیر اتخاذ شده، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز پنجشنبه ۲۸ اسفندماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ همان روز از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه است.

وی افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۹ تا ۲۲ روز جمعه ۲۹ اسفندماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۲ همان روز از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: محدودیت های تردد ویژه ای نیز برای تریلرها و کامیون ها نیز در ۳۰ محور کشور برای روانی ترافیک و ارتقای ایمنی مسافران نوروزی اعمال می شود.

سرهنگ حمیدی افزود: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی آماده اعلام آخرین وضعیت راهها و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است. همچنین شهروندان می توانند آخرین اخبار و محدودیت های ترافیکی را از طریق پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور به نشانی www.rahvar۱۲۰.ir مشاهده و پیگیری کنند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها