استاد دانشگاه برای پرداخت بدهی‌اش، نقشه قتل دوست خود و سرقت پول‌هایش را طراحی و اجرا کرد.
کد خبر: ۷۸۲۰۵۲
نقشه استاد دانشگاه برای قتل دوست قدیمی

به گزارش جام‌جم، دی‌ماه امسال مرد چوپانی در تماس با پلیس از کشف جسد مردی در حاشیه شهر پردیس در شرق تهران خبر داد. تیمی از ماموران در محل جنایت با جسد دفن شده مرد سالخورده روبه‌رو شدند.

مرد چوپان در جریان تحقیقات گفت: امروز در حال چرای گوسفندان بودم که متوجه دست مردی شدم که از زیر خاک بیرون آمده بود. سریع به پلیس 110 موضوع را اطلاع دادم.

بررسی‌ها نشان می‌داد، مرد سالخورده در محل دیگری به قتل رسیده و سپس جسدش به آنجا منتقل شده است. پزشکی قانونی هم پس از معاینات تخصصی، علت مرگ را مسمومیت با قرص خواب‌آور اعلام کرد.

با انگشت‌نگاری از مقتول، هویت او شناسایی شد. این مرد هفتاد و دو ساله سال‌ها پیش دستگیر و روانه زندان شده بود. در ادامه خانواده مقتول شناسایی شد و ماموران دریافتند طی چند مرحله صد میلیون تومان از حساب مقتول برداشت شده؛ همچنین سند خانه او پس از مرگش به نام فردی دیگر منتقل شده است.

ماموران سپس رد پای مرد پنجاه ساله‌ای را در این جنایت کشف و او را دستگیر کردند. مرد میانسال که استاد دانشگاه است، و از دوستان نزدیک مقتول بود، پس از مشاهده جسد اعلام کرد او را نمی‌شناسد.

این موضوع باعث شک بیشتر پلیس به مرد پنجاه ساله شد که او سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: مدت‌ها پیش به دلیل مشکلات مالی که برایم پیش آمد، اقدام به گرفتن 50 میلیون تومان پول بهره‌ای کردم که در ادامه به‌دلیل ناتوانی در بازپرداخت بهره و اصل آن، پول بیشتری را به‌صورت بهره‌ای گرفتم و این کار را تا جایی ادامه دادم که بدهی ام به صدها میلیون تومان رسید. مدتی فراری بودم تا این‌که تصمیم به قتل پیرمرد و تصاحب اموالش گرفتم. روز حادثه 50 قرص خواب‌آور را در شیرقهوه حل کرده و به مقتول دادم. وقتی او به قتل رسید، جسد را به حوالی پردیس برده و دفن کردم. از جسد اثر انگشت گرفته و به این صورت خانه‌اش را فروخته و از حسابش برداشت کردم.

متهم به قتل پس از اعتراف به جرم خود و بازسازی صحنه جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها