مرور اتفاقات فرهنگ و هنر در سال 93

آنچه گذشت...

برنامه‌های اجرایی نیمه نخست سال 94 تئا‌تر باران به این شرح اعلام شد: ۹نمایش در نیمه نخست سال و ۱۲ نمایش در شش ماه دوم سال در تیاتر باران روی صحنه می روند.
کد خبر: ۷۸۱۳۵۰
اجراهای تئاتر تماشاخانه «باران» در سال 94 اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی تئاتر باران، نمایش های«رابینسون کروزوئه» به نویسندگی حمیدرضا نعیمی و کارگردانی میلاد نیک‌آبادی از نهم فرودین تا ۱۱ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۹«پلیس» به نویسندگی اسلاویر مروژک و کارگردانی شایان افکاری از ۱۶ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت ماه، ساعت ۳۰: ۲۰«عبد» نوشته و کار مهدی کوشکی از ۱۳ اردیبهشت تا ۱۳ خرداد، ساعت ۱۹«خانه کاغذی» به نویسندگی حمیدرضا نعیمی و کارگردانی محمد برومند از ۱۳ اردیبهشت تا ۱۳ خرداد، ساعت ۲۱«دریای واژگون» به نویسندگی فارس باقری و کارگردانی سیامک احصایی از ۱۷ خرداد تا ۲۶ تیر، ساعت ۱۹نمایشی که هنوز نام آن مشخص نشده است به نویسندگی محمد یاراحمدی و کارگردانی پیام دهکردی از ۱۷خرداد تا ۲۶ تیرماه، ساعت ۲۱«شنیدن» نوشته و کار امیر‌رضا کوهستانی از ۲۸ تیر تا ۳۰ مرداد ساعت ۱۹ و ۲۱«سه خواهر» به نویسندگی آنتوان چخوف و کارگردانی رضا گوران از اول شهریور تا سوم مهر، ساعت ۱۹«خانه» به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی ندا هنگامی از اول شهریور تا سوم مهر، ساعت ۲۱ در این تماشاخانه روی صحنه می روند.

در همین زمینه خیام وقار کاشانی، مدیر تماشاخانه باران گفت:جدول اجراهای نیمه نخست سال، تاریخ و ساعت اجرای نمایش‌ها به صورت دقیق مشخص شده است. اجراهای نیمه دوم نیز که همراه با حضور افرادی چون حمیدرضا نعیمی، آرش دادگر، آتیلا پسیانی،سهراب سلیمی، محمد یعقوبی، بهاره رهنما و... خواهد بود، در نشست رسانه‌ای اردیبهشت‌ماه، به صورت دقیق در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

کاشانی با اشاره به اجراهای نوروزی سالن باران توضیح داد: «اجراهای سالن باران در آغاز سال نو از هفتم فروردین ماه، هم‌زمان با روز جهانی تئا‌تر آغاز خواهد شد. نمایش «آخرین نامه» به کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا که از بهمن ماه روی صحنه رفته است و با استقبال بسیار خوبی از سوی تماشاگران روبه‌رو شده از ششم تا پانزدهم فروردن ماه اجرا خواهد داشت. همچنین نمایش «رابینسون کروزوئه» به کارگردانی میلاد نیک‌آبادی از نهم فروردین ماه اجراهای عمومی خود را آغاز خواهد کرد. نمایش«پلیس»نیز با بازی خسرو احمدی، پژمان جمشیدی، بهرام سروری نژاد،فروغ قجابگلو، مهدی میرزاییان از شانزدهم فروردین ماه روی صحنه می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها