سخنگوی کاخ سفید گفت: واشنگتن معتقد است حتی در صورت رسیدن به توافق هسته ای با ایران نیز، باید فشارها بر تهران حفظ شود و تحریم ها به جای خود باقی باشد.
کد خبر: ۷۸۱۲۹۶
تحریم‌ها باقی می‌ماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ جاش ارنست در نشست خبری گفت: در صورتی که با ایران به توافق برسیم، قرار نیست یکی از سلاح های قوی ما در این خصوص (تحریم ها) بلافاصله کنار گذاشته شود.

وی ادامه داد: چیزی که ما در نظر داریم این است که این تحریم ها به آرامی و در ازای پایبندی ایران برچیده شود.

سخنگوی کاخ سفید تصریح کرد: مزیت این مسأله نیز در این است که اگر ایرانیان به توافق پای بند نباشند، خیلی زود می‌توانیم این تحریم ها را به فاصله یک امضا، به جای اول خود بازگردانیم و این تحریم ها، یک روزه به حال اجرایی در آید.

جاش ارنست با بیان اینکه از دیدگاه دولت، برای حفظ فشار بر ایران در مذاکرات، باید برای مدتی این تحریم‌ها به جای خود باشد، گفت: بعد از اینکه ایران تعهداتی از خود برای پای بندی به توافق نشان داد که البته صحبت از چند روز، چند هفته یا چند ماه نیست بلکه موضوع مدت زمانی طولانی است، در این صورت کنگره می‌تواند گام هایی برای برچیدن این تحریم ها بردارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
karim
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
۰
۰
تحریم‌ها باقی می‌ماند اگه قرار است بماند 5+1 رو كلh حذف كنید و مشت محكمی تو صورت این امریكایها بزنید هر چند امریكا دیگه زیره سلطه ی ایرانه مقتدر و قدرتی بزرگ است
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها