سارق زورگیر در پی تعقیب و گریز مسلحانه با پلیس که قصد داشت با تهدید قمه اقدام به فرار کند، دستگیر شد.
کد خبر: ۷۷۹۷۹۲
دستگیری زورگیر قمه به دست بازار تهران

به گزارش پلیس آگاهی تهران بزرگ، پنجم بهمن امسال ، دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 125 به یک عابر که در حال صحبت با گوشی تلفن همراهش بود نزدیک و در یک لحظه اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه وی کرده و اقدام به فرار از محل می نمایند.
در حین فرار از محل و چند متر جلوتر ، راننده تعادل خود را از دست داد و باعث می شود تا موتورسیکلت به زمین خورده و همین موضوع فرصتی مناسب می شود تا صاحب گوشی موبایل سرقت شده ، با کمک سایر مردم موفق به دستگیری یکی از سارقین شود.
با دستگیری یکی از سارقین ، موضوع ازطریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به کلانتری 109 بهارستان اعلام و مأموران پس از حضور در محل ، اقدام به انتقال متهم به کلانتری می نمایند.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "موبایل قاپی" و به دستور شعبه چهارم دادیاری دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
شاکی که از ناحیه دست راست و پیشانی مورد اصابت ضربات قمه قرار گرفته بود ، پس از حضور در پایگاه هفتم آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : روز حادثه در حال مکالمه با گوشی تلفن همراه بودم که ناگهان موتورسواری دو ترک که شخص دستگیر شده ترک نشین آن بود اقدام به سرقت و قاپیدن گوشی تلفن همراه بنده کرد ؛ به محض سرقت و چند متر جلوتر ، موتورسیکلت از حالت تعادل خارج و سرنشینان آن به زمین خوردند. با زمین خوردن موتورسیکلت و اطلاع مردم از سارق بودن سرنشنیان آن ، مردم به کمک من آمده و توانستیم این شخص را دستگیر کنیم ؛ این شخص در حین دستگیری قصد داشت تا با تهدید قمه از محل فرار کند و حتی مرا از ناحیه دست راست و پیشانی با چند ضربه قمه مجروح کرد اما با این وجود مردم او را دستگیر کردند " .
متهم یونس . ط ( 20 ساله ) که چاره ای جز اعتراف نداشت صراحتا به دهها فقره کیف قاپی و موبایل قاپی در محدوه خیابان جمهوری ، بهارستان و بازار تهران اعتراف کرد ؛ در بررسی سوابق وی نیز مشخص شد که وی در اردیبهشت ماه سال گذشته در حین تردد با موتورسیکلت با یک عابر پیاده تصادف و باعث فوت این شخص شده است .
سرهنگ کارآگاه میرزکی ، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : از کلیه شهروندان محترم که در محدوده مناطق بازار تهران و خیابان جمهوری ، بدین شیوه و شگرد مورد سرقت گوشی تلفن همراه و یا کیف قاپی قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهم و طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان پانزده خرداد مراجعه نمایند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها