پسر جوان زمانی که برای پس‌گرفتن لوازم خودرویش سراغ سارق حرفه‌ای رفت، نمی‌دانست قربانی خشم او می‌شود.
کد خبر: ۷۷۹۵۹۸
قتل پسر جوان در پرونده سارق خشمگین

به گزارش جام‌جم، چهارشنبه هفته گذشته پسر بیست و دو ساله‌ای به نام پویا که در شهرستان کردکوی استان گلستان زندگی می‌کرد خودرویش را در خیابان پارک کرد و ساعاتی بعد که بازگشت متوجه شد، لوازم داخل آن به سرقت رفته است. او سپس ماجرای دزدی اموالش را به کلانتری محل خبرداد.

ساعاتی پس از وقوع این حادثه، ماجرا را برای یکی از دوستانش تعریف کرد و دو نفری تصمیم گرفتند به جستجوی سارق بپردازند تا این که پس از جستجو در محله‌شان و اطراف آنجا به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد پسر هجده‌ساله‌ای که در روستایی به نام ولاغوز کردکوی زندگی می‌کند، در زمینه سرقت لوازم درون خودرو فعالیت دارد؛ او حتی در قهوه‌خانه‌ای به دوستانش گفته بود، لوازم خودروی پویا را به سرقت برده است.

مالباخته با اطلاعات به‌دست آمده تصمیم گرفت خودش سراغ دزد جوان برود و اموال سرقتی را از او بگیرد بنابراین ساعت 22 همان شب به مقابل خانه جوان سارق رفت. سارق حرفه‌ای به نام اسد، وقتی راز سرقت‌ها را فاش شده دید، به سمت پویا حمله ور شد و او را بشدت کتک زد.

همسایه‌ها که متوجه این درگیری شده بودند، پلیس را با خبر کردند. دقایقی بعد با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی کردکوی در محل مورد نظر، جوان زخمی به بیمارستان منتقل شد.

در ادامه تجسس‌های پلیس یک روز بعد از حادثه، متهم فراری در مخفیگاهش شناسایی ودستگیر شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی به زخمی کردن مالباخته و سرقت اموالش اعتراف کرد و گفت: روز حادثه متوجه خودروی شاکی شده و ضبط و پنل آن را سرقت کردم. زمانی که او خانه‌ام را پیدا کرده و برای بازپس‌گیری اموالش به آنجا آمده بود با من درگیر شد و همسایه‌ها متوجه ماجرای سرقت شدند بنابراین با مالباخته درگیر شدم و کتکش زدم. بعد هم برای فـرار از دست او با یک پیچ‌گوشتی که همراه داشتم ضربه‌هایی به سرش زدم که او بشدت زخمی و روانه بیمارستان شد.

سرهنگ محمود علی‎فر، فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در این باره به جام‌جم گفت: در حالی که برای جوان سارق قرار قانونی صادر شده و تحقیقات از او ادامه داشت، دو روز پیش مسئولان بیمـارستان در تماس با پلیس اعلام کردند، پویا به‌دلیل شدت صدمات، تسلیم مرگ شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها