شبکه خبری راشاتوی با اشاره به رونمایی از موشک کروز «سومار» نوشت: سپاه پاسداران ایران زرادخانه‌ای از موشک‌های پیشرفته در اختیار دارد که قادرند اسرائیل و پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه را هدف قرار دهند.
کد خبر: ۷۷۸۳۹۷
راشاتودی:رونمایی از «سومار»، اسرائیل را هراسان کرد

رونمایی از موشک کروز زمینی «سومار» که روز یکشنبه صورت گرفت، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های بین‌المللی داشت.

در همین رابطه، شبکه خبری راشاتودی با اشاره به قابلیت‌های این موشک، نوشته است که رونمایی از سومار، «موجب واکنش هراسان اسرائیل که در مجاورت» ایران قرار دارد، شد.

پایگاه اینترنتی شبکه راشاتودی نوشته است که رونمایی از این موشک «رسانه‌های اسرائیلی را برانگیخت»، که گزارش کردند تهران برای اولین بار علناً از چنین سلاحی رونمایی کرد.

راشاتودی می‌افزاید: «جمهوری اسلامی ایران که به دنبال تقویت توان بخش دفاعی خود است، در سال‌های اخیر، به صورت مداوم تسلیحات پیشرفته جدیدی را آزمایش کرده است.»

این شبکه با اشاره به برخی از موارد آزمایش‌های تسلیحاتی ایران، از جمله مهندی معکوس پهپاد آمریکایی، نوشته است: «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، زرادخانه پیشرفته‌ای از موشک در اختیار دارد که برد آن‌ها به اسرائیل و پایگاه‌های نظامی ایالات متحده در خاورمیانه می‌رسد.»

در ادامه این گزارش آمده است: «آنطور که نیروی هوایی ایران ماه گذشته اعلام کرد، تهران همچنین قصد دارد میزان تولید پهپادهای خود را نیز، افزایش دهد.»(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها