قتل زن سالخورده به خاطر چک‌ برگشتی

قاتل در مراسم تشییع جنازه قربانی شرکت کرد + عکس

مرد معتاد که برای سرقت طلاهای دخترعمه‌اش او را به قتل رسانده بود، با تائید حکم قصاص در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.
کد خبر: ۷۷۷۵۳۴
قاتل دخترعمه در یک قدمی چوبه دار

به گزارش جام‌جم، علی متهم است اسفند سال 91 با انگیزه سرقت طلا، دخترعمه خود را در ورامین به قتل رسانده است. قاتل که به مواد مخدر اعتیاد داشت، پس از قتل زن جوان طلاهای او را سرقت کرد و با لباسی خونین به طلافروشی رفت تا طلاهای سرقتی را بفروشد.

مرد طلافروش که به موضوع مشکوک شده بود، موضوع را به پلیس گزارش داد و متهم از سوی پلیس دستگیر شد. همزمان با دستگیری پسر جوان راز جنایتش فاش شد.

متهم در بازجویی‌ها به قتل با انگیزه سرقت اعتراف کرد و پرونده او برای محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

علی در جلسه محاکمه‌اش در دفاع از خود گفت: به کوکایین و شیشه اعتیاد شدیدی داشتم و چندسال بود که مصرف می‌کردم. با این‌که کابینت‌ساز بودم و پول خوبی به‌دست می‌آوردم اما کفاف خرج موادم را نمی‌داد. روز حادثه برای این‌که از فریبا پول بگیرم به خانه او رفتم فریبا حاضر نشد به من کمک کند و گفت پولی ندارد. با او درگیر شدم و فریبا را خفه کردم. بچه‌اش در خانه بود اما به او آسیبی وارد نکردم و خانه را گشتم تا پول پیدا کنم. نتوانستم جای پول‌ها را پیدا کنم النگو، انگشتر و گوشواره‌ فریبا را از بدنش جدا کردم و با خودم بردم و بعد که مواد خریدم و کشیدم از کاری که کرده‌ بودم پشیمان شدم.

هیات قضات بعد از پایان جلسه محاکمه برای صدور رای وارد شور شده و متهم را به جرم قتل، به قصاص و به جرم سرقت جواهرات مقتول به 10 سال حبس محکوم کردند.

در ادامه نیز پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی کشور حکم قصاص را تائید کردند و شمارش معکوس برای قصاص مرد جنایتکار آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها