برادر مالباخته، سارق نیسان را به طور اتفاقی دید و دستگیر کرد

ملاقات عجیب با سارق در پمپ بنزین

سارق حرفه‌ای زمانی که با خودروی سرقتی به پمپ بنزین رفت، نمی‌دانست راننده خودروی پشتی برادر مالباخته است.
کد خبر: ۷۷۷۰۸۱
ملاقات عجیب با سارق در پمپ بنزین

روز‌های پایانی هفته گذشته مردی خودروی نیسان خود را مقابل یکی از دفاتر بیمه در شهرستان شهریار در غرب استان تهران پارک کرد و نیم ساعت بعد که بازگشت متوجه سرقت خودرویش شد و موضوع را به پلیس گزارش داد.

مالک خودرو با وقوع سرقت بیکار نماند و در تماس با برادرانش موضوع را خبر داد و از آنها خواست در اطراف شهر به جستجوی خودرویش بپردازند تا شاید موفق به دستگیری سارق شوند.

دو برادر مالباخته با خودروهایشان در سطح شهر و اطراف آنجا شروع به گشتزنی کردند تا این‌که ساعاتی پس از حادثه یکی از برادران مالباخته از طریق یکی از دوستانش که در جاده ساوه در تردد بود، متوجه شد او خودروی به سرقت رفته را آنجا دیده و تا مسافتی سارق را تعقیب کرده، اما به دلیل سرعت بالای خودروی نیسان نتوانسته آن را متوقف کند.

برادر مالباخته با شنیدن این موضوع مسیر حرکتش را به سمت جاده ساوه تغییر داد و به جستجو در آن حوالی پرداخت، اما هیچ اثری از سارق و خودرو نبود. مرد جوان ناامید از پیدا کردن خودرو قصد داشت بازگردد که در میان راه چراغ اخطار بنزین روشن شد. برای پر کردن بنزین وارد پمپ بنزینی شد.

غرق در افکارش بود که نگاهش به پشت‌نویسی خودروی نیسانی که در صف پمپ بنزین جلویش بود، خیره ماند. چقدر شعر برایش آشنا بود. بیشتر که دقت کرد متوجه شد نیسان متعلق به برادرش است. از زیر صندلی چوبی برداشت و قبل از این‌که راننده موفق به فرار شود به طرفش حمله‌ور شد و او را نقش بر زمین کرد. با داد و فریاد از راننده‌ها می‌خواست پلیس را از ماجرا باخبر کنند. راننده نیسان هم برای خلاصی از آنجا ادعا می‌کرد این فرد یک قاتل فراری است. رانندگان گیج شده بودند و نمی‌دانستند حرف کدام‌یک را باور کنند.در حالی که مشاجره میان این دو مرد ادامه داشت، صاحب جایگاه سوخت با پلیس تماس گرفت و ماجرای دعوای آنها را گزارش کرد. دقایقی بعد با حضور ماموران در جایگاه سوخت دو راننده که یکی از آنها جوان و دیگری میانسال بود بازداشت و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.

مرد میانسال همچنان مدعی بود که خودروی نیسان متعلق به وی بوده و مردجوان قاتل فراری است و قصد کشتن او را داشته و مرد جوان همچنان بر گفته‌هایش اصرار داشت که خودروی نیسان متعلق به برادرش بوده و این مرد سارق است.در این مرحله ماموران به استعلام از مرکز پلیس راهور پرداختند و معلوم شد نام مالک با گفته‌هایی که مرد جوان می‌گوید مطابقت دارد و خودرو متعلق به برادر وی بوده و گفته‌های مرد میانسال صحت ندارد و او به یقین سارق خودروست.

با توجه به این‌که سرقت در شهرستان شهریار رخ داده بود، پرونده مرد سارق برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی غرب استان تهران منتقل و خودروی سرقتی تحویل مالباخته شد.متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و همچنان ادعا می‌کرد سارق نیست و اشتباهی دستگیر شده است. در ادامه تحقیقات ماموران به بررسی سوابق کیفری وی پرداختند که مشخص شد او یک متهم سابقه‌دار بوده و دارای 21 فقره سابقه کیفری است و چند ماه پیش با سپردن وثیقه در دادگاه از زندان آزاد شده است.

در ادامه تحقیقات، متهم زبان به اعتراف گشود و گفت خودرو را دزدیده و قصد فروش آن را داشته که با هوشیاری برادر مالباخته به دام افتاده است.

با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی برای مشخص شدن دیگر جرایم احتمالی‌اش ادامه دارد.

مهدی مراد طلب / تپش (ضمیمه چهارشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها