یک روزنامه چاپ ترکیه نوشت: سال گذشته (میلادی) یک مادر کرد برای پیدا کردن فرزند اسیرش به قرار گاه داعش در شهر موصل رفته است. رهبران داعش در قرارگاه از این زن به گرمی پذیرایی می کنند و به این بهانه که از راه دور و درازی آمده است برای او آب و غذا می آورند.
کد خبر: ۷۷۶۴۹۶
تجمع بازنشستگان نهاد ریا ست جمهوری

به گزارش عصر ایران، روزنامه حریت ترکیه افزود: یک شبه نظامی کرد عراقی تبار مدعی شده است که گروه داعش سال گذشته در موصل جسد یک اسیر کرد پیشمرگه را به مادرش که برای یافتن او از روستایی نزدیک به موصل رفته بود، خورانده است.

" یاسر عبدالله" یک شهروند انگلیسی کرد تبار که از 6 ماه پیش برای جنگ با داعش در قالب گروه های پیشمرگه کرد به عراق رفته است در مصاحبه با روزنامه سان این مطلب را مطرح کرده است.

عبدالله به روزنامه سان گفت:" سال گذشته (میلادی) یک مادر کرد برای پیدا کردن فرزند اسیرش به قرار گاه داعش در شهر موصل رفته است. رهبران داعش در قرار گاه از این زن به گرمی پذیرایی می کنند و به این بهانه که از راه دور و درازی آمده است برای او آب و غذا می آورند.

پس از خوردن غذا مادر فرد اسیر شده از فرماندهان داعش می پرسد چگونه می توانم پسرم را ببینم . فرماندهان نیز به او می گویند چند وقت پیش پسرت را دیدی . چون غذایی که خوردی با گوشت پسرت آماده شده بود!"

تجمع بازنشستگان نهاد ریا ست جمهوری

جمعی از بازنشستگان نهاد ریاست جمهوری که از فرزندان نسل اول انقلاب و مدافعان دوران دفاع مقدس بشمار می آیند و از پیشینه بس درخشان دراین امرمهم برخوردارهستند؛ رأس ساعت 10صبح روزدوشنبه مورخ 11/12/1393درمحل ساختمان اداری نهاد ( کوثر) گرد هم آمده تانسبت به پاره ای تصمیمات تبعیض آمیزوحذف کامل خدمات رفاهی اعتراض خود را به مسئولان مربوطه اعلام تا این موضوع به سمع ونظر رییس جمهورمحترم نیز رسانده شود.

بعد از یک ساعت حضور نامبردگان آقایان خان کرمی؛رئیس مرکز حراست و معظم زاده؛ معاون پشتیبانی و اداری نهاد در نمازخانه کوثرحاضر و به سخنان بازنشستگان گوش فرا دادند و قول دادند مسائل را پیگیری،حل و شئونات کارمندان و کارشناسان خدوم ودلسوزرا رعایت نمایند ودرجهت تکریم ایشان قدم بردارند.

وال استریت: ایران تکریت را آزاد خواهد کرد

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی درباره آغاز عملیات بازپس گیری شهر تکریت از تروریست‌های داعش در عراق، نقش ایران را در این عملیات «برجسته و پیشتاز» خواند.

به گزارش فارس، یک روزنامه آمریکایی در گزارشی به بررسی نقش ایران در عملیات نیروهای عراقی جهت بازپسگیری شهر زادگاه صدام از تروریست‌های داعش پرداخت.

روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی درباره آغاز عملیات بازپسگیری تکریت از تروریست‌های داعش نوشت: «این حمله، ‌آزمونی برای آمادگی نیروهای امنیتی عراق برای چالش بسیار بزرگتر بازپس گیری موصل دومین شهر بزرگ این کشور است».

در گزارش این روزنامه آمریکایی به «نقش برجسته و پیشتاز» ایران در کمک به نیروهای عراقی در عملیات بازپسگیری شهر زادگاه صدام از تروریست‌های داعشی اشاره شده است.

روزنامه وابسته به تندروهای آمریکایی با تاکید بر عدم کمک نیروها و هواپیماهای این کشور در عملیات تکریت نوشت: «به طور کلی،‌ هر وقت نیروهای شبه‌نظامی شیعه در عملیاتی حضور دارند، آمریکا حمایت نمی‌کند».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها