رییس پلیس آگاهی استان البرز خبر داد:

کلاهبرداری ۸ میلیارد تومانی فروش واحدهای مسکونی

مرد جوان که به بهانه وارد کردن گوشی تلفن همراه بدون عوارض گمرکی از خانواد‌ه‌اش یک میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۷۷۶۳۸۲
کلاهبردار یک میلیاردی به بستگانش هم رحم نکرد

به گزارش جام‌جم، نهم دی امسال مردی با مراجعه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی با طرح شکایتی گفت: چند ماه پیش، یکی از بستگان به نام علی مدعی شد، دوستان خوبی در گمرک پیدا کرده و با کمک آنها می‌تواند کالاهای وارداتی را بدون پرداخت عوارض گمرکی ترخیص کند. او از من خواست به صورت شرکتی گوشی تلفن همراه وارد کنیم که من هم قبول کرده و 110 میلیون تومان به او دادم. پس از گرفتن پول دیگر خبری از او نشد تا این‌که متوجه شدم به این روش از دیگر اعضای فامیل پول گرفته و همه به دنبال او هستند.

با توجه به اظهارات شاکی پرونده، شناسایی دیگر شکات در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان موفق به شناسایی تعدادی دیگر از مالباختگانی شدند که به این شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند. با شناسایی علی سی و پنج ساله و در شرایطی که حتی خانواده خود متهم نیز هیچ‌گونه اطلاعاتی از اقدامات کلاهبردارانه و مخفیگاه او نداشتند، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران موفق به شناسایی مخفیگاه این شخص در شهرک شهید باقری شده و پس از اطمینان از حضور متهم در داخل مخفیگاهش، او را دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به برآورد یک میلیارد تومانی درباره این پرونده گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به کلاهبرداری، قرار چند میلیارد تومانی از سوی بازپرس پرونده صادر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها