رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه"ندا در نتخابات آتی مجلس در سراسر کشور کاندیدا دارد"، گفت:اگر آنها (برخی گروه‌های اصلاح‌طلب) نخواهند با ما ائتلاف کنند ما کار خودمان را خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۷۶۰۸۰
اگر اصلاح‌طلبان با ما ائتلاف نکنند،کار خودمان را می‌کنیم

صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به سؤالی درباره برنامه‌های این حزب برای انتخابات آتی مجلس، گفت: ما بنا داریم برای انتخابات آتی، ابتدا شرایط اصلاح‌طلبان را بررسی کنیم و بعد از بررسی شرایط، درباره چگونگی ورود به انتخابات تصمیم خواهیم گرفت.

وی با تأکید بر اینکه، ندای ایرانیان در اختلاف بین اصلاح‌طلبان نیست، تاکید کرد: ما برای انتخابات آتی مجلس در سراسر کشور نامزد داریم و کاندیدای مدنظر خود را به مردم معرفی خواهیم کرد؛ الان نمی‌گویم که لیست جدا می‌دهیم چرا که شرایط را باید رصد کنیم اما باید بپذیریم که در عالم سیاست‌ به دلیل تغییر شرایط نمی‌‌‌توان هیچ موضوعی را غیرممکن دانست.

خرازی با توصیه به اصلاح‌طلبان برای ائتلاف، گفت: عقل جمعی به ائتلاف حکم می‌کند که امیدواریم همه دوستان به ائتلاف توجه داشته باشند و بتوانیم در این زمینه موفق باشیم البته مسئله اول حزب ندا در انتخابات آتی، ائتلاف است اما می‌خواهیم فعلا شرایط را بررسی کنیم.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد برخی‌ گروه‌های اصلاح‌طلب حاضر به ائتلاف و حتی پذیریش شما به عنوان اصلاح‌طلب نیستند و اگر این گروه‌ها نخواهند با شما ائتلاف کنند، چه کار خواهید کرد؟، تصریح کرد: اگر آنها(برخی گروه‌های اصلاح‌طلب) نخواهند با ما ائتلاف کنند ما کار خودمان را خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها