رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس نسبت به افزایش قیمت ها حساس است، گفت: کاهش فروش و قیمت نفت مشکلاتی را به وجود آورده که تلاش داریم از طریق مالیات‌ها این کاهش منابع را جبران کنیم.
کد خبر: ۷۷۵۶۱۸
لاریجانی: مجلس نسبت به افزایش قیمتهاحساس است

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس کهگیلویه و بویراحمد در تهران در پاسخ به سئوالی در خصوص زمان اتمام بررسی لایحه بودجه گفت: اواخر کار بودجه است و بررسی بخش درآمدی به پایان رسیده، یک چهارم بخش هزینه ای بودجه هم بررسی شده، امیدواریم ظرف چند روز آینده بررسی بندهای هزینه ای به پایان رسد.

نماینده مردم قم افزود: اگر همت ها عالی باشد تا پایان این هفته بررسی لایحه بودجه تمام می شود و اگر به پایان نرسد اوایل هفته آینده تشکیل جلسه خواهیم داد و بررسی لایحه بودجه را به پایان می رسانیم.

لاریجانی در خصوص برخی اظهارنظرها مبنی بر تلاش مجلس برای افزایش قیمت آب و برق و گاز گفت: در کل مجلس روی گران کردن قیمت ها حساسیت دارد و در شرایط فعلی تلاش می کنیم تا از محل های دیگر مشکلات را حل کنیم.

رئیس مجلس اظهار داشت: تلاش مجلس، تولید منابع برای تامین بودجه کشور است، برخی بندها نسبت به سال گذشته تغییرات مختصر داشته که در لایحه دولت آمده بود و مجلس به تصویب رساند.

وی تاکید کرد: در مجلس مراقبت وجود دارد که جهش در قیمت ها به وجود نیاید و قیمت ها کنترل شود.

لاریجانی با اشاره به مشکلات ناشی از کاهش میزان فروش و کاهش قیمت نفت گفت: تلاش داریم تا از طریق مالیات ها، این کمبود بودجه تامین شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
۰
۰
جناب آقای دكتر لاریجانی مردم واقعا فهمیدن كه منظور شما چیه البته قبل از شما رپیس جمهور هم رو گرانی ها خیلی حساسیت نشون میداد قیمتها نه تنها نسبت به 2 سال پیش بلكه نسبت به 20 سال پیش حتی پایین تر هم اومده ما در همه زمینه ها به مقام اول دست یافتیم گرونی كه چیزی نیست بابتش حساس و یا نگران باشیم
شیرعلی پاك نژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
۰
۰
با سلام هیچ مدیر مملكتی نتوانسته تا این لحظه افزایش قیمتها را كنترل كند. برای اینكه آقایان طرف دار سرمایه داران هستند و فقط مدیریت كوبنده بر سر دست رنج كارگران و كشاورزان را بلدند . ازكشاورز بز خری می كنند و بعد دلال در بازار ایجاد كمبود مصنوعی می كند و بعد با چندین برابر قیمت خرید می فروشد وآقایان در سخنرانی ها وهمایش ها می گویند فلان قوه نسبت به افزایش قیمت ها حساس است. كمر مردم در زیر افزایش قیمت ها داره می شكندوشما برخلاف گفته هایتان دارید بهای عامل های انرژی را افزایش می دهید و خزانه دولت را كه خالی می شود از دسترنج مردم می خواهید پر كنید. بنازم به این مدیریت مملكتی شما مالیات برافزش افزوده را بوجود آوردیدفكر می كنید این مالیات بر ارزش افزوده را فروشنده ازچه كسی می گیرد به عنوان مثال بنده یك حلقه طلا برای عروسم می گیریم وقتی حساب وكتاب می كنم می بینم یه مبلغی بیشتر ازقیمت اصلی طلا گرفته از فروشنده سوال می كنم چرا اضافه گرفته اید می گوید این مبلغ اضافه مالیات بر ارزش افزوده است كه دولت گفته از مصرف كننده بگیر واین است قصه مالیات ها كه ازجیب مردم می گیرند. به داد مردم برسید

نیازمندی ها