حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در دیدار رییس‌ جمهوری:

حسن نیت شما برای مردم معلوم است

حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در دیدار رییس جمهوری با ایشان تاکید کردند:حسن نیت شما برای مردم معلوم است و به همین دلیل پشتیبان دولت هستند.
کد خبر: ۷۷۴۷۰۲
حسن نیت شما برای مردم معلوم است

این مرجع عالیقدر تشیع در این دیدار که شامگاه چهارشنبه و در جریان سفر استانی دولت تدبیر و امید به قم و در بیت معظم له برگزار شد، ضمن تشکر از تلاشهای مجموعه دولت و موفقیت‌هایی که با وجود مشکلات فراوان به نتیجه رسیده است، افزودند: توجه دولت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی آنها که از گذشته بوده است بویژه فقرا و ضعفا باید ادامه یابد و برنامه‌های مفید دولت در این جهت باید شتاب بیشتری بگیرد. اقدام دولت در زمینه سلامت و درمان مردم بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی کاهش هرچه بیشتر اختلافات جناحی را به نفع مردم و مصلحت کشور دانسته و گفتند: توجه به سیاست خارجی حائز اهمیت است و نباید فقط یک یا چند کشور موضوع سیاست خارجی ما باشد. بلکه باید به رابطه سازنده با دیگر کشور‌ها توجه شود.
ایشان اصلاح روابط، حل برخی مسایل و توسعه رابطه با کشورهای اسلامی را مورد تاکید قرار داده و در خصوص تهدیدات گروه‌های تروریستی افزودند: زمینه‌های شکل گیری گروههای متحجر و تروریستی مثل داعش را نباید در مبارزه با آنان نادیده گرفت.
این مرجع عالیقدر شیعه همچنین با اعلام اینکه " همواره شما را دعا می‌کنم"، فضای شاداب در محیط‌های دانشگاهی را برای پیشرفت کشور ضروری دانستند و دولت را به بهره گیری هر چه بیشتر از آنها توصیه نمودند.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی نیز در این دیدار گزارش کوتاهی را از مهمترین برنامه‌ها و اقدامات دولت ارائه داد و گفت: رهنمودهای مرجعیت مهمترین راهنما و یاریگر دولت در تدوین و اجرای برنامه‌ها در جهت آرمانهای انقلاب و رضایت مردم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها