گروه تروریستی تکفیری داعش که به قصاوت قلب و خشونت شدید علیه مخالفان و منتقدان خود معروف است، اخیرا دستورالعملی را در اینترنت منتشر کرده است که در آن، مراقبت های بهداشتی در حین «ذبح مردم» برشمرده شده و از سربازان خود خواسته است این مراقبت ها را رعایت کنند.
کد خبر: ۷۷۴۴۸۷
دستورالعمل سربریدن برای جلادان داعش

به گزارش مشرق، در این دستورالعمل آمده است: باید دستکشی را به دست بست که دقیقا متناسب با اندازه دست باشد. لذا پیش از نبرد، همان گونه که لباس رزم دلاوران را دقیق اندازه می گیرند، باید دستکش های متناسب با اندازه دستان را پیش بینی کرد.

برای هر بار بریدن سر «مجرمان خنزیر» از یک دستکش جدا استفاده شود.

در حین صحبت با کفار، حتما از ماسک استفاده شود.

وقتی دستکش ها و ماسک را کنار می گذارید (در می آورید)، باید از موردی شروع کنید که کاربری بیش تری داشته و احیانا آلوده تر است. به عنوان نمونه اگر با دست راست خود بیش تر کار کرده اید، باید ابتدا دستکش راست را از دست خارج کرده و سپس نسبت به خارج کردن دستکش چپ و پس از آن ماسک اقدام کنید.

«با رعایت نکات احتیاطی فوق، همه ما با ذبح کافران و مرتدان، دریایی از خون به راه می اندازیم. دریای خونی که قلوب مؤمنان را شفا می بخشد.»

چشم انداز مثبت مذاکرات هسته‌ای

اسناد محرمانه ای که نشان می دهد موساد و سازمان اطلاعات خارجی رژیم اسراییل و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم دیدگاه های متفاوتی نسبت به برنامه هسته ای ایران داشته اند، خود حکایت از چشم انداز مثبت مذاکرات هسته‌ای دارد.

کارشناس دیگر بی بی سی فارسی در گفتگویی تصریح می‌کند: یا درز این اطلاعات، تصادفی بوده یا اینکه یک عمل کاملا آگاهانه بوده به هر حال نتیجه اش یکسان است و آنهم این است که نقش ایشان (نتانیاهو) برنامه‌ای که داشته برای سفر چند روز آینده اش به آمریکا امروز با مشکل جدی تری از لحاظ حقانیت روبرو خواهد شد."

هرچند برای کنترل پیامد‌های آن بر جسورانه شدن دیپلماسی ایران در مذاکرات هسته‌ای سعی شده این موضوع رویدادی سابقه دار قلمداد گردد. چنانچه کارشناس طرف گفتگوی بی بی سی فارسی ادعا می‌کند: "به نظر می آید که در اسرائیل با این دیدگاه کاملا مخالف هستند بر اساس گزارش هایی که امروز چاپ شده این گزارش ها ... هیچ چیز جدیدی را فاش نکرده که ما نمی دانستیم. بین آقای نتانیاهو و سیستم اطلاعاتی اسرائیل مشکل وجود داشته "

رویارویی زنان موصلی با تکفیری ها

یگانی متشکل از زنان برای مبارزه با گروه تروریستی داعش در اطراف شهر موصل تشکیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، جنبش افسران آزاده در عراق، از تشکیل یگان متشکل از زنان برای مبارزه با گروه تروریستی داعش در اطراف شهر موصل خبر داد.

سرهنگ «محمد البعاج» عضو جنبش افسران آزاده، در سخنانی اظهار داشت: یگانی متشکل از ۵۰ زن در عملیات بیرون راندن گروه تروریستی داعش از مناطق المامون، سومر، فلسطین، الطیران، الوحده، الانتصار و اربیل شرکت خواهند کرد.

توافق هسته ای با ایران نزدیک است

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه گفت: توافق هسته ای با ایران نزدیک است و از طرفین خواست در آستانه دور بعدی گفتگوها که قرار است هفته آینده در ژنو برگزار شود، اراده سیاسی نشان دهند.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، فدریکا موگرینی که سلف وی کاترین اشتون ریاست مذاکرات هسته ای در سوئیس را برعهده دارد، در اندیشکده چتم هاوس در لندن گفت: ما نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم. اگر طرفین به همکاری که تاکنون داشته ایم ادامه دهیم و اگر اراده سیاسی کافی از سوی تمام طرفین در زمینه یک توافق خوب وجود داشته باشد، یک توافق خوب نزدیک است.

موگرینی با فهرست کردن تنش‌ها در کنگره آمیکا افزود: ما با یک سری تحرکات سیاسی داخلی مواجه هستیم که باید به دقت آنها را اداره کنیم.

وی افزود: یک توافق جامع باید برای تمام طرفین به طور متقابل منفعت داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها