آیت‌الله سید احمد خاتمی، عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری از سخنرانی سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه و محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در هفدهمین اجلاس خبرگان رهبری خبر داد.
کد خبر: ۷۷۴۳۵۷
ظریف و سردار جعفری، سخنرانان خبرگان

به گزارش تسنیم، این اجلاس در روزهای نوزدهم و بیستم اسفندماه برگزار می‌شود.

12 اتهام در پرونده مهدی هاشمی

هادی صادقی، معاون فرهنگی قوه‌ قضاییه با بیان این‌که برخی می‌خواهند پرونده مهدی هاشمی را سیاسی جلوه دهند تا بگویند وی بی‌گناه است، گفت: در این پرونده ۱۲ اتهام وجود دارد.

به گزارش فارس، او با بیان این‌که قوه‌ قضاییه در رابطه با مفاسد اقتصادی با قوت وارد شده است، یادآورشد: عده‌ای مدعی هستند اگر محمدرضا رحیمی به 15سال حبس محکوم شده این فرد باید حکمش 150 سال حبس باشد که این حرف نه منطق حقوقی و نه منطق عقلانی و نه منطق سیاسی دارد.

پیشنهاد فروش «اس – 400» به تهران

با این‌که یک مقام نظامی روس دیروز فاش کرد مساله تحویل موشک‌های پیشرفته «اس ـ ۴۰۰» به ایران، در صورت عدم توافق در مورد تحویل سامانه‌های «آنتی ـ ۲۵۰۰» به جای موشک‌های «اس ـ ۳۰۰»، مورد توجه طرف روس قرار دارد، جنیفر ساکی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری دیروز خود گفت که آمریکا مخالف فروش سامانه 2500 به تهران است.

صدور مجوز انتشار 85 رسانه

در جلسه اخیر هیات نظارت بر مطبوعات شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات مورد بررسی قرار گرفت که طی آن 73 نشریه و 12 پایگاه اطلاع‌رسانی مجوز انتشار دریافت کرد.

به گزارش میزان، در این جلسه تقاضای تغییر صاحب امتیازی و مدیر مسئولی 26 نشریه نیز مورد رسیدگی قرار گرفت.

آزادی 10 ایرانی زندانی در ترکمنستان

وزارت خارجه اعلام کرد؛ همزمان با برگزاری یازدهمین کمیسیون کنسولی مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکمنستان در عشق‌آباد، 10 نفر از هموطنان زندانی در آن کشور از جمله چهار نفر سرنشینان یک قایق ماهیگیری که قبلا از سوی نیروهای مرزبانی ترکمنستان دستگیر شده بودند، آزاد شده و به کشور مراجعت کردند.

بازدید روسای دانشگاه‌ها از فردو

تعدادی از روسای دانشگاه‌های تهران به همراه مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با حضور در سایت هسته‌ای فردو، از دستاوردهای دانشمندان جوان هسته‌ای کشورمان بازدید کردند.

به گزارش فارس، در این بازدید روسای دانشگاه‌های امیرکبیر، تهران، شهیدبهشتی، علم‌و‌صنعت، شهیدرجایی، آزاد اسلامی تهران مرکز و برخی دیگر از مسئولان و استادان دانشگاه‌ها حضور داشتند.

جامعتین، محور همگرایی اصولگرایان است

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تهران با رد گرایش یافتن جامعتین به سمت جبهه پایداری گفت: محوریت همگرایی میان اصولگرایان جامعتین است و تلاش‌های ما نیز در همین چارچوب صورت خواهد گرفت و فعالیت‌های ما جهتگیری گروهی و شخصیتی نخواهد داشت.

به گزارش فارس، غلامرضا مصباحی‌مقدم دیروز در نشستی خبری درباره آخرین جلسات این تشکل اظهار کرد: مقرر شد تعداد اعضای شورای مرکزی به 35 نفر افزایش یابد که البته این از مصوبات سال‌های پیش ما بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها