رییس قوه قضاییه در احکامی جداگانه عبدالعلی علی‌عسگری و علی‌اصغر پورمحمدی را به سمت مشاوران خود منصوب کرد.
کد خبر: ۷۷۴۰۰۹
پورمحمدی و عسگری مشاوران رییس قوه قضاییه

به گزارش روابط عمومی قوه قضاییه، آیت‌الله آملی لاریجانی همچنین در حکمی، آزاد ابراهیم‌زادگان را به سمت رییس مرکز رسانه قوه قضاییه منصوب کرد.

پاسخ رییس بانک مرکزی به شایعه خروج چمدانی ارز

رییس کل بانک مرکزی در حاشیه نشست هم‌اندیشی فعالان بازار سرمایه با مسئولان ارشد کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا خروج ارز به صورت چمدانی را تائید می‌کنید، گفت: بانک مرکزی در رابطه با بازار طبیعتا وظایفی دارد که در حال انجام آن است.

به گزارش ایرنا، ولی‌الله سیف در پاسخ به پرسشی درباره واریز اقساط ژنو، گفت: علاوه بر قسط اول، تاکنون اقساط دوم و سوم این توافقات نیز به حساب بانک مرکزی واریز شده است. به گفته وی در هر قسط 490 میلیون دلار به حساب بانک مرکزی واریز شده است.

به گزارش خانه ملت، الیاس نادران در نشست علنی دیروز مجلس و در تذکری شفاهی خطاب به رییس‌جمهور گفت: چندی قبل گزارشی دریافت کردیم که ظرف ماه‌های اخیر، مقادیر قابل توجهی از ارزهای بانک مرکزی در چند محموله چمدانی اسکناس ارزی که عمدتاً درهم بوده‌اند، از مبادی رسمی و با تائید بانک مرکزی از کشور خارج شده است که البته یکی از این محموله‌ها با دستور دادستان تهران در فرودگاه توقیف و عودت و منجر به تشکیل پرونده قضایی شده است.

نماینده تهران افزود: گفته می‌شود این ارزها همان ارزهای آزاد شده از محل توافق ژنو است، لکن آمریکایی‌ها با وجود تعهد کلی در آزادسازی چند میلیارد دلار از منابع ارزی کشور از دادن حتی یک دلار به دولت استنکاف کرده و گفته‌اند شما همچنان تحریم دلار هستید و ما فقط می‌توانیم معادل این پول را در یک کشور ثالث و به پول آن کشور به شما تحویل دهیم.

فیروزآبادی: جزو پیشگامان حمایت از تولید علم و فناوری در کشور هستم

رییس ستاد کل نیروهای مسلح درباره مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 گفت: رهبر معظم انقلاب در رابطه با مذاکرات به من اجازه صحبت نداده‌اند؛ مذاکره یک امر مرسوم سیاسی است و آن مقدار که برای وزارت خارجه ترسیم شده، مسئول است که انجام دهد.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی در حاشیه شانزدهمین همایش پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران در رابطه با مذاکره مستقیم ایران و آمریکا عنوان کرد: من مسئول جنگ با آمریکا هستم، نه مسئول مذاکره.

فیروزآبادی افزود: مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، با اجازه رهبر معظم انقلاب انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: انرژی هسته‌ای موضوعی فناورانه است و یک پیشرفت علمی و گامی بلند در میان گام‌های بلند دانشمندان ایران اسلامی محسوب می‌شود.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در بحث تولید علم و فناوری جزو پیشگامان حمایت از علم و فناوری در کشور هستم و از این موضوع پشتیبانی می‌کنم.

فیروزآبادی ادامه داد: مقطع کنونی انقلاب اسلامی، مقطع تحول علمی و فناوری است و امروز تحول انسانی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در انقلاب اسلامی مطرح شده و به مرحله تحول علمی و فناوری رسیده‌ایم و در حال گام نهادن به صنعتی شدن هستیم.

روایت صفوی از دلیل کناره‌گیری مالکی

سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی در نخستین اجلاسیه گرامیداشت شهدای دانشجوی استان همدان با اشاره به تحولات عراق گفت: نوری مالکی 95 کرسی مجلس عراق را به دست آورده بود، اما در حین جریانات نخست‌وزیری، حضرت آقا به وی پیام داد اگر حق هم با تو است به خاطر مسائل شیعه و عراق، کنار بیا که مالکی از نخست‌وزیری کنار کشید و این نشان از ولایتمداری عراقی‌هاست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، صفوی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: شوروی در سال 1991 تکه‌تکه و به 15 کشور تبدیل شد، آمریکایی‌ها در عراق 5700 کشته دادند و حیثیت آنها در دنیا رفت و عربستان هم ان‌شاءالله بزودی به سزای عمل خود می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها