قاتل فراری سه سال پس از جنایت زمانی که به محل قتل بازگشت، نمی‌دانست پلیس در کمین اوست.
کد خبر: ۷۷۳۲۲۳
قاتل فراری به محل جنایت بازگشت

به گزارش جام‌جم، سحرگاه سوم مهر سال 90 ماموران پلیس در جریان درگیری در یک پمپ بنزین در اطراف شهرستان قائن در خراسان جنوبی قرار گرفتند. در ادامه تیمی از ماموران راهی محل درگیری شده و متوجه شدند، مرد چهل ساله‌ای با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده و برادرش هم مجروح شده است.

مرد مجروح در بیمارستان و پس از نجات از مرگ گفت: در پمپ بنزین با یکی از بستگانم که با او اختلاف قدیمی داشتیم درگیر شدم که او از خودروی خود چاقویی برداشت و به طرف من و برادرم حمله‌ور شد.

کارآگاهان زمانی که به مخفیگاه متهم به قتل رفتند، دریافتند از محل فرار کرده است. با ردیابی‌های پلیسی مشخص شد، قاتل فراری در یک کارگاه نجاری در تهران مشغول به کار شده که سریع تیمی از ماموران راهی این کارگاه شدند، اما متهم قبل از حضور پلیس از محل متواری شده بود.با گذشت سه سال از جنایت و در حالی که متهم تصور می‌کرد پلیس در تعقیبش نیست، به محل جنایت بازگشت و با هویت جعلی، خانه‌ای اجاره کرد.

رییس پلیس آگاهی خراسان ‌جنوبی در این‌باره به جام‌جم گفت: ماموران با توجه به وضع خاص قاتل و احتمال درگیری وی با پلیس و آسیب رساندن به شهروندان، در عملیاتی غافلگیرانه قاتل را شامگاه جمعه و پس از سه ساعت تعقیب و گریز دستگیر کردند.

سرهنگ پرویز عرب‌زاده افزود: متهم سی ساله در اعترافاتش انگیزه‌اش را از قتل اختلافات مالی و خانوادگی عنوان کرد. او در این مدت در استان‌های تهران، اصفهان و مازندران مخفی بود و با هویت جعلی زندگی می‌کرد. قاتل فراری برای این‌که در دام پلیس گرفتار نشود، پس از مدتی محل زندگی خود را تغییر می‌داد.

وی حمل سلاح سرد را از عوامل اصلی مجروحیت در نزاع دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان اختلافات خود را از طریق مراجع قضایی یا مراجعه به بزرگان و افراد معتمد برطرف کنند و با الگوپذیری از آموزه‌های دینی مبنی بر گذشت و کنترل خشم، حادثه‌ای را برای خود و دیگران رقم نزنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها