آزادسازی کامل قیمت نان سنگک در سال ۹۴

نان ۳ هزار تومانی هم آمد

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از افزایش قیمت نان در سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۷۷۳۱۳۰
قیمت نان سال آینده گران می شود

ارسلان فتحی‌پور در چهل و ششمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی از افزایش قیمت نان از سال آینده خبر داد و گفت: علاوه‌بر نرخ حامل‌های انرژی اصلاح قیمت آرد و نان توسط مجلس در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی افزود: در بسیاری از استان‌ها آرد دو قیمتی است و این امر به بروز فساد منجر شده است.

وی با بیان این‌که در این راستا جلساتی را با دولت برگزار کردیم، گفت: مقرر است قیمت آرد در سال آتی اصلاح شود تا از قاچاق و بروز فساد جلوگیری شود.

فتحی‌پور افزود: در سال 89 میزان مصرف آرد در کشور 10 میلیون تن بود و این در حالی است که این میزان در سال 91 با یکسان کردن قیمت به 7 میلیون تن کاهش یافت که این موضوع نشان از 3 میلیون تن قاچاق آرد در کشور دارد.

نماینده مردم کلیبر در مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا افزایش قیمت برخی حامل‌های انرژی براساس مصوبات مجلس به معنای اجرای فاز سوم هدفمندی یارانه‌ها از سال آینده هست یا خیر؟ گفت‌: در حال بررسی بودجه‌ی 94 در مجلس هستیم و در برخی موارد نیز نسبت به اصلاح قیمت حامل‌های انرژی اقدام کردیم، اما این به معنای اجرای فاز سوم هدفمند کردن یارانه‌ها نیست.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به کاهش قیمت نفت همچنین اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها مقرر بود نرخ حامل‌های انرژی به 95 درصد فوب خلیج‌فارس برسد، افزود: در قیمت برخی حامل‌های انرژی اصلاحاتی شده است.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
محمد
United States
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
۰
۰
آقای دولت تدبیر وامید كه امید ما رایكباره نا امید كردی !! یكسره بگوئید مردم مستضعف و محروم بروید بمیرید ،آن از آقای ........ كه می گوید چه اشكالی دارد كه مردم در روزیك وعده غذا بخورند!!؟ این هم از تدبیر وامید كه هر سال به بهانه های مختلف قیمت آب ، برق ، گاز ، بنزین ، نان را با شیب ملایم 100 درصدی چند بار در سال گران می كند ولی باز هم بس نمی كند و همچنان مژده گرانی مجدد قیمت حامل های انرژی و بنزین و نان را در سال آینده می دهد! با این ترفندها چند برابر یارانه پرداختی به مردم را به زور در قالب مالیات ارزش افزوده ،آبونمان ، عوارض، بند لایحه بودجه و غیره......... در قبوض آب و برق وگاز ازجیب مردم بیرون می كشید؟ آخر مگر كارگر بیچاره در سال چند بار حقوقش افزایش پیدا می كند خواهشا فقط دم از تدبیر نزنید كمی نیز عمل كنید .
حمید
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
۰
۰
اخه بی انصافها یك خورده هم ب فكر مردم كم در امد باشین
یك شهروند
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
۰
۰
با عرض سلام خدمت مسولین محترم واقعا كار خوبی مكنید واقعا اگه شما هارو نداشتیم الان كل كشور یا قاچاق شده بود یا به تاراج رفته بود واقعا از زحمات دلسوزانه شما نهایت تشكر رو دارم كه جلوی قاچاق تافتون و بربری میگیرید
فرجی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
۰
۰
انشاء الله همه شما نماینده ها و سایرین كه براحتی در مورد گران شدن نان صحبت می كنید و توجه نمی كنید كه نان دیگر جایگزینی ندارد و مثل بنزین و برق نیست كه كمتر مصرف كنند به نان شبتان محتاج بشوید كه فكر مردم بدبخت نیستید. یعنی توان ندارید این مشكل را جور دیگر حل كنید
در دولت نهم نان گران شد یارانه اش را هم داد. حمایت شما از اقشار فرودست جامعه چیست؟
جواب خدا را چی می خواهید بدهید.گران كردن را كه هر كسی می تواند انجام بدهد. یك كم فكرتون را بكار بیندازید و راه حل بهتری ارائه كنید.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
۰
۰
این همه به اسم آزاد پز و غیر آزاد پز گران كردید كم نیست ؟ باز هم گران كنید كی به كیه ؟ راستی یارانه ها چقدر افزایش پیدا می كند مجلس محترم، حامی مردم و نمایندگان راستین ملت ؟!!
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
۰
۰
همه شعاره كار به جایی رسیده نون خالی هم نمیتونیم بخوریم پس كدوم تورم كاهش پیدا كرده

نیازمندی ها