محمود احمدی نژاد در مراسم یادبود والده خود در مسجد نظیروندی که از طرف حامیان و جمعی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریز برگزار شد، با بیان اینکه حرف های زیادی داریم، اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که حفظ انقلاب، کشور و کیان ملت ایران و آرمان های بلند انقلاب مهم ترین مسئولیت ماست.
کد خبر: ۷۷۲۹۰۳
احمدی نژاد:من هم حرف دارم

به گزارش فارس ، وی عصر دیروزمردم در حین سخنرانی احمدی نژاد شعار «یارعلی قهرمان، سکوتو بشکن قهرمان» سر دادند و احمدی نژاد به شعار مردم پاسخ داده و گفت: هم من حرف دارم، هم شما، اما حفظ نظام و آرمان های بلند انقلاب مهم ترین مأموریت ماست.

در مواضع امام(ره) تغییر ایجاد کنیم!

محمدرضا خاتمی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در بخشی از گفت‌وگوی تازه خود با سایت جماران گفته است: امام خود را معصوم نمی دانستند. ایشان خود در آخر عمرشان به این نکته اشاره می کنند که در چند جا اشتباه کرده‌اند.

او می‌افزاید: «اکنون بیست و شش سال از رحلت امام می گذرد و شرایط کشور تغییر پیدا کرده است. آیا مشی سیاسی امام می پذیرد که ما تمام سخنان و مواضع امام را در شرایط فعلی بدون هیچ گونه تغییری اتخاذ کنیم»؟

به نوشته فارس، اینکه امام راحل در چند مورد از کلمه‌ی «اشتباه» استفاده کرده‌اند؛ به هیچ وجه نقیض رویکردها و تأکیدات همیشگی آن یار سفر کرده در مباحث مهمی همچون «ضدیت با آمریکا و استکبار جهانی»، «مبارزه با ظلم»، «ولایت مطلقه فقیه»، «ضرورت صدور انقلاب»، «عدم کرنش ذلیلانه در مقابله هژمونی شرق و غرب»، «شجاعت و جسارت در مقابل تهدید نظامی و تحریم»، «اسلام خواهی» و ... نبوده و نیست.

بحث تغییر شرایط و اشتباهات! اما با قصد پررنگ سازی معانی خاص! در کنایه‌ها و تلمیحات یک جریان سیاسی خاص(نظیر آنچه که محمد خاتمی بیان کرده است) بیان می‌شود.

در واقع، صحبت و ادعای محمدرضا خاتمی، تأکید بر ادامه همان سخنی است که اکبر گنجی ۱۵ سال پیش، در حاشیه کنفرانس ننگین برلین به روزنامه اشپیگل آلمان گفته بود.

او اظهار کرده بود: ما (اصلاح‌طلبان) تلاش می‌کنیم خمینی را به گونه‌ای تفسیر کنیم که مخالف دموکراسی نباشد. خمینی دیگر وجود ندارد آنچه وجود دارد فقط برداشت‌های ما از سخنان اوست. او به هر حال یک روزی به موزه خواهد رفت و هیچکس نمی‌تواند جلوگیری کند!

کوچ پرستاران ایرانی به ترکیه، امارات و قطر

مدیرکل خانه پرستار، شاخص‌های پرستاری ایران را در حد کشورهای عقب افتاده جهان دانست و گفت: پرستاران سراسر کشور فردا مقابل مجلس تجمع می‌کنند.

محمد شریفی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا با انتقاد از وضعیت پرستاران کشور اظهار کرد: پیرو جلساتی که تاکنون کمیته پیگیری مرکزی تهران با دفتر ریاست جمهوری داشته است، مشکلات و مطالبات جامعه پرستاری به سمع و نظر دکتر روحانی رسیده‌ است و رئیس جمهوری در جریان مسائل پرستاری قرار گرفته‌اند اما متاسفانه تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نشده است.

وی علت مهاجرت و اشتغال پرستاران ایرانی در کشورهای ترکیه، امارات و قطر را پایین بودن شاخص‌های پرستاری دانست و گفت: شاخص‌های پرستاری کشور ما در حد کشورهای عقب افتاده است، ‌جامعه پرستاری تاکنون برای رسیدن به مطالبات و خواسته‌های خود تمام راه‌های قانونی و مجاز را پیموده است و هم اکنون نیز خواستار تعرفه‌گذاری خدمات در کتاب ارزش‌گذاری نسبی خدمات است که از ۸ سال پیش در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و هنوز که متاسفانه وزارت بهداشت در این مورد از مجلس تمکین نمی‌کند و به‌رغم اینکه ۱۰ هزار میلیارد بودجه به این وزارت‌خانه اختصاص یافته است اما هیچ اتفاقی برای جامعه پرستاری نیفتاده است.

داعش برای مقابله با حزب الله بوجود آمد

ژنرال ارشد آمریکایی که پیشتر فرماندهی ناتو را بر عهده داشته است، اعتراف کرد که گروه تروریستی داعش با حمایت مالی متحدان نزدیک واشنگتن و برای جنگیدن و از بین بردن حزب الله بوجود آمد.

به گزارش مهر به نقل از اوراسیا نیوز، ژنرال «وسلی کلارک» از فرماندهان باسابقه ارتش آمریکا که از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۰ از جمله در زمان جنگ بالکان فرمانده سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) بوده در مصاحبه با سی ان ان با بیان این مطلب در ادامه گفت: پیدایش داعش با کمک ها و حمایت های دوستان و متحدان ما آغاز شد زیرا تنها گروهی که خواستار جنگ با حزب الله بود داعش بود.

به گفته این ژنرال آمریکایی، دلیل آنکه داعش خواستار جنگ با حزب الله است آن بود که اعضای داعش افرادی متعصب بوده و رفتار آنها یادآور شخصیت «فرانکشتاین» است.

فرانکشتاین معروف‌ ترین اثر نویسنده انگلیسی مری شلی است. در این اثر فرانکنشتاین دانشمند جوان و جاه طلبی است که با استفاده از کنار هم قرار دادن تکه‌های بدن مردگان و اعمال نیروی الکتریکی جانوری زنده به شکل یک انسان و با ابعادی اندکی بزرگ‌ تر از یک انسان معمولی می‌سازد. موجودی با صورتی مخوف و ترسناک که بر همه جای بدنش رد بخیه‌های ناشی از دوختن به چشم می‌خورد. این موجود تا بدان حد وحشتناک است که همگان، حتی خالقش از دست شرارت‌های او فرار می‌کنند. هیولایی که که خالقش نیز نمی‌تواند آن را کنترل کند و خود مقهور آن می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نسیم غرب
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
۰
۰
به احمدی نژاد بگویید وقتی میدان مال توبود باید حرف میزدی هشت سال حرف های تورا شنیدیم و گوش كردیم الان به خاك نشستیم .....
معصومه
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
۰
۰
حرفی برای گفتن نداری فقط میخوای ماسمالی كنی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها