توانمندی نظامی ایران، 27 سال پس از پایان جنگ تحمیلی، مولفه اصلی ثبات خاورمیانه به‌شمار می‌رود

چتر دفاعی ایران بر فراز منطقه

فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد:

تولید سلاح‌های جدید دفاعی متناسب با تهدیدات

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ‌متناسب با تهدیدات، ظرفیت‌های دفاعی لازم در حال طراحی است، گفت:‌ در حوزه تکنیک و تاکتیک، سلاح‌های جدید در حال تولید است و به مدد تکیه به توان داخلی و بومی، در باب تولید تجهیزات نظامی هیچ مشکلی نداریم.
کد خبر: ۷۷۲۵۰۸
تولید سلاح‌های جدید  دفاعی متناسب با تهدیدات

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در گفت‌و‌گو با فارس ‌اظهار کرد: امروز استکبار به دنبال محدود کردن نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به عقیده باطل استکبار که خیال می‌کند تحریم‌های اقتصادی برای ایران فلج‌کننده است، بیان کرد: جهان غرب و استکبار جهانی تلاش دارد تا حلقه‌های تحریم را علیه امت و نظام تنگ‌تر کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: به مدد الهی تحریم‌ها برای نظام ایران برکتی بود تا به استعداد‌های بالقوه خود برگردد و این امر با تدبیر رهبر معظم انقلاب بالفعل شود.

وی با اشاره به توانمندی و ظرفیت‌های ویژه نیروهای مسلح افزود: امروز نیروهای مسلح مفتخرند تمام نیازمندی‌های خود را به دست خود طراحی و تولید کنند.

پوردستان تاکید کرد: این تجهیزات در حوزه‌های دفاعی زمین و هوایی با بهره‌گیری از صنعت دفاعی در حال تولید و به تعداد فراوان در اختیار نیروهای مسلح نظام ایران قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها