بی‌توجهی و سهل‌انگاری‌های زن جوان، باعث شد تا همسرش راهی دادگاه خانواده شود و درخواست طلاق کند.
کد خبر: ۷۷۲۴۵۴
طلاق به خاطر تلفن همراه

سجاد پس از این‌که به شعبه 268 دادگاه خانواده مراجعه می‌کند برگه‌ای را به دست قاضی عموزادی می‌دهد و روی نیمکت می‌نشیند. قاضی عموزادی پس از بررسی دادخواست می‌گوید: دلیل اصلی‌ات برای جدایی از همسرت چیست؟

سجاد بدون هیچ معطلی به قاضی می‌گوید: آقای قاضی دیگر تحمل زندگی با همسرم را ندارم. او خیلی سر به هواست و زندگی را برای هردوی ما جهنم کرده است. او مرتب سرش با تلفن همراه گرم است و به دنیای اطرافش هیچ توجهی نمی‌کند. اوایل خیلی از این موضوع عذاب می‌کشیدم ولی به روی خودم نمی‌آوردم. با خودم می‌گفتم شاید مدتی که بگذرد رفتارش را درست می‌کند. بیتا آنقدر سرش با تلفن همراه گرم بود که حتی بیشتر اوقات غذا هم برای من درست نمی‌کرد و دست به کارهای خانه نمی‌زد. همیشه به دنبال کارهای خودش بود و به این فکر می‌کرد که چطور تفریح و خوشگذرانی کند. من حرفی نمی‌زدم و سعی می‌کردم تحمل کنم. تا این‌که فرزندمان چند ماه پیش به دنیا آمد. تصور می‌کردم با به دنیا آمدن بچه دیگر همسرم بیشتر به زندگی توجه خواهد کرد. ولی در کمال ناباوری می‌دیدم که همسرم همچنان به زندگی بی‌توجه بود و سرش را با تلفن همراه گرم می‌کرد. هرچه به او می‌گفتم بچه احتیاج به مراقبت دارد فایده‌ای نداشت. بیتا زن مسئولیت‌پذیری نیست و هیچ علاقه‌ای به زندگی‌اش ندارد. حتی وجود بچه نیز او را سر به راه نکرد.

این مرد در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید: آقای قاضی همه اینها به کنار، دو هفته پیش همسرم برای ساکت کردن بچه کیفش را به او داد و بچه هم در حال بازی کردن با کیف همسرم بود. بیتا هم طبق معمول سرش با تلفن همراه گرم بود و به بچه توجهی نمی‌کرد. در یک لحظه دیدم دستان دخترم پر از خون است. فریاد کشیدم و به سراغ بچه رفتم. او یک کلید از کیف بیتا برداشته و روی دستانش کشیده بود. دیگر از این سهل‌انگاری بیتا بشدت عصبانی شدم. همان شب دخترم را به بیمارستان بردیم و دستش را بخیه زدیم. از همان شب هم تصمیم گرفتم از این زن بی‌مسئولیت جدا شوم و خودم و بچه ام را نجات دهم. می‌خواهم حضانت بچه‌ام را هم بگیرم و برای همیشه از این زن جدا شوم. زندگی در کنار این زن بی‌توجه و بی‌مسئولیت فایده‌ای ندارد. آقای قاضی ممکن بود بلای بدتری سر دختر کوچکم بیاید و به خاطر سهل‌انگاری این مادر مشکل بزرگ‌تری گریبان ما را بگیرد. برای همین تصمیم به جدایی دارم.

پس از صحبت‌های این مرد قاضی عموزادی همسر او را هم به دادگاه احضار می‌کند تا صحبت‌های او را نیز بشنود. این مرد باید منتظر بماند تا همسرش در دادگاه حاضر شود و قاضی پس از شنیدن صحبت‌های این زن رای خود را صادر کند.

تپش (ضمیمه چهارشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها