یوسفیان ملا، عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به ایسنا گفت: سه عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسداقتصادی در نامه‌ای به رییس مجلس توضیحاتی در مورد چرایی تشکیل نشدن مرتب جلسات این ستاد ارائه دادند.
کد خبر: ۷۷۱۹۰۲
انتقاد از نحوه فعالیت ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی

وی درباره روند برگزاری جلسات ستاد توضیح داد: اگر آقای جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور به عنوان رییس در جلسات حضور پیدا نکرده یا در سفر باشد، جلسات ستاد تعطیل می‌شود. به گفته وی، در این نامه از لاریجانی خواسته شده تا در این رابطه تعیین تکلیف کند.

احتمال ریاست هاشمی شاهرودی در خبرگان

آیت‌الله موحدی‌کرمانی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درباره رییس جدید مجلس خبرگان گفت: احتمالا آیت‌الله هاشمی شاهرودی رییس آینده مجلس خبرگان باشد.

به گزارش تسنیم، او در حاشیه نشست 3000 نفری مسئولان بسیج دانشجویی به فعالیت‌های جامعه روحانیت در زمینه وحدت اصولگرایان اشاره کرد و گفت: جامعه روحانیت به دنبال این است تا اصولگرایان را جمع کند تا آنها به نظر واحدی برسند.

ایران در میان ۵ قدرت برتر پهپادی جهان

دوماهنامه آمریکایی نشنال اینترست در گزارشی تحت عنوان «پنج قدرت مرگبار پهپادی جهان»، ایران را یکی از پنج قدرت اصلی جهان در زمینه ساخت پهپاد دانست. به گزارش فارس، این نشریه آمریکا، چین، روسیه و رژیم‌صهیونیستی را از دیگر قدرت‌های پهپادی دانسته است.

توضیح اژه‌ای درباره حکم اعدام برای یک روحانی

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، معاون اول قوه قضاییه درباره حکم صادر شده برای یک روحانی به نام «م.ج.ت» در دادگاه ویژه روحانیت، گفت: حکم اعدام در این دادگاه صادره شده، اما این حکم بدوی و قابل تجدیدنظر است.

توصیه لاریجانی به مجمع تشخیص

علی لاریجانی، رییس مجلس در همایش اقتصاد مقاومتی در پیشنهادی به مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: سیاست‌های کلی به اندازه کافی نوشته شده است. مجمع تشخیص از این پس به جای نوشتن سیاست‌های کلی بر اجرای آنها توسط قوای سه‌گانه نظارت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها