آیت الله موحدی کرمانی خیر داد:

هاشمی شاهرودی رئیس احتمالی مجلس خبرگان

عضو مجلس خبرگان تاکید کرد:وقتی اجلاسیه برگزار شود معلوم خواهد شد که چه کسی به عنوان رئیس خبرگان انتخاب می شود اما هنوز مشخص نیست ولی احتمالا آیت الله هاشمی شاهرودی به عنوان رئیس خبرگان انتخاب می شوند.
کد خبر: ۷۷۱۶۵۴
هاشمی شاهرودی رئیس احتمالی مجلس خبرگان

آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران در حاشیه نشست سه هزار نفری مسئولین بسیج دانشجویی سراسر کشور با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص برگزاری جلسه با آیت الله مصباح یزدی اظهار کرد: جلسه با آقای مصباح خواهیم داشت و در برنامه ها با ایشان مشورت می کنیم و نظر ایشان را خواهیم گرفت و سعی می کنیم نظر جامعتین با اقای مصباح یک نظر واحد باشد.

وی پاسخ به این سوال که چرا نشست سه جانبه شما، آیت الله یزدی و آیت الله مصباح یزدی تاکنون برگزار نشده است گفت: قرار بود که جلسه ای را به صورت سه جانبه داشته باشیم ولی این جلسه به دلایلی برگزار نشد و فکر می کنم اواخر اسفند زمان برگزاری این نشست مشخص شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ارزیابی تان از ریاست مجلس خبرگان چیست تاکید کرد: وقتی اجلاسیه برگزار شود معلوم خواهد شد که چه کسی به عنوان رئیس خبرگان انتخاب می شود اما هنوز مشخص نیست ولی احتمالا آیت الله هاشمی شاهرودی به عنوان رئیس مجلس خبرگان انتخاب می شوند.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سوالی درخصوص برنامه این جامعه برای انتخابات آتی اظهار کرد: جامعه روحانیت نسبت به انتخابات آتی نمی تواند بی تفاوت باشد و هدف اساسی آن این است که اصولگرایان را جمع کند تا به نظر واحد برسند و در این راستا ما با آقای مصباح یزدی هم جلسه ای خواهیم داشت تا به یک نظر واحد برسیم.

آیت الله موحدی کرمانی در ادامه با اشاره به مسائل فرهنگی دولت گفت: دعا می کنیم دولت را خدا کمک کند تا در مسائل فرهنگیبه آنچه که رهبری انتظار دارد جامع عمل بپوشاند و ما انتظار داریم در موضوعات فرهنگی گام هایی در راستای نظرات رهبری برداشته شود.

وی در ادامه افزود: خیلی از مسائل اقتصاد مقاومتی امروز انجام نگرفته است که یکی از آنها پرهیز از اسراف است که متاسفانه مشاهده نکردیم گامی در جهت پرهیز از اسراف صورت گرفته باشد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها