شماری از کاربران پایگاه ارتباط اجتماعی "تویتر" تصاویری از صفحه "ابوسلیمان الجهبذی" را بازنشر کردند و او را مسؤول گردن زدن گروگان های مصری در سواحل طرابلس در لیبی دانستند.
کد خبر: ۷۷۱۶۳۶
هویت قاتل گروگانهای مصری لو رفت

به نوشته روزنامه مصری "الوطن" الجهبذی که تصویر یکی از داعشی های مسؤول گردن زدن گروگان های مصری را به عنوان عکس کاربر گذاشته است، در چندین تویت متوالی، خود را به عنوان هوادار داعش معرفی کرده است و اقدامات و فعالیت های آنان را پیگیری کرده است.

وی در یکی از تویت های خود نوشته است: به مسلمانان می گویم، هرچند از ما متنفر هستید، اما ما شما را دوست داریم.

الجهبذی در همه پست های خود از یک هشتگ واحد استفاده می کند و آن "#رسالة_موقعة_بالدماء_إلی_أمة_الصلیب"، که به معنی "نامه ای امضا شده با خون، برای صلیبی ها"ست.

این دقیقا همان هشتگی است که در انتشار ویدیوی گردن زدن مصری ها از آن استفاده شده است.

نتانیاهو : چرا توافق با ایران را از ما پنهان می کنید؟

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از دولت اوباما بابت تصمیم به محدود کردن انتقال اطلاعات به اسرائیل در مورد مذاکرات هسته ای انتقاد کرد.

هارتص نوشت: نتانیاهو در همایش کنفرانس روسای سازمان های بزرگ امریکایی یهودی گفت: همانطور که ایران می داند چه توافقی در حال شکل گیری است، طبیعی است که اسرائیل نیز باید بداند چه توافقی در حال انعقاد است.

وی افزود: اگر کسی فکر می کند این توافق، توافق خوبی است، پس چرا آن را از ما پنهان می کند.

نتانیاهو اضافه کرد که او مصمم به سخنرانی در کنگره آمریکا است.

نخست وزیر اسرائیل گفت: من به واشنگتن میروم، چراکه من متعهد به آن هستم که هر چه در توان دارم را به کار گیرم تا از توافق بد جلوگیری کنم.

فتوای داعش برای قتل زنان و کودکان از کیست ؟

عناصر داعش، بر اساس فتواهای مبلغان خود کشتن زنان و کودکان اسیر را جایز می دانند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حامیان گروه تروریستی داعش برای توجیه جنایات خود علیه زنان و کودکان، فتوای "محمد صالح العثیمین" مفتی سابق عربستان سعودی را منشتر کردند، که در آن کشتن زنان و کودکان کسانی را که وی آنها را «کفار» نامیده است جایز دانسته است.

بر اساس این گزارش، حامیان داعش فتوایی را به نقل ازصالح العثیمین در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند که در آن وی در پاسخ به این پرسش که آیا کشتن زنان و کودکان کفار اگر با ما چنین کنند جایز است یا خیر گفته است: "ما می توانیم زنان و کودکان آنها را به قتل برسانیم، زیرا این کار موجب شکستن قلب دشمنان و اهانت به آنها می شود".

شکایت برادر روحانی از رسایی

حسین فریدون برادر رییس جمهوربه دلیل نشر اکاذیب رسما از حمید رسایی نماینده تهران در مجلس به دادگاه شکایت کرده است.

به گزارش آریا،دستیار ویژه رییس جمهوری با اعلام این خبر گفته است: در مقابل نشر اکاذیب توسط اقای رسایی رسما به دادگاه شکایت کردم و در حال پیگیری است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شکایت او در معاونت حقوقی ریاست جمهوری ثبت شده است، گفت: نه، مستقلاو شخصا شکایت کرده ا م و به معاونت حقوقی کاری نداشتم. ایشان مرا مورد اتهام قرار دادند که بنده نیز مجبور به شکایت شدم.

حمید رسایی پس از اتهاماتی که علیه او در خصوص حکم تعلیق 5 ساله از خدمات دولتی مطرح شد، ادعا کرد بابک زنجانی بابت انتخابات ریاست جمهوری 92، 5 میلیارد تومان به حسین فریدون کمک کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها