بروید کنار که مدل خیلی پست‌مدرن لاغری هم رسید!... این چاقی هم برای بعضی‌ها چقدر تبدیل به یک مساله حساس و استراتژیک شده که حتی مخترعان و مبتکران جهان را هم به فکر کشف انواع راه‌ها و دستگاه‌های لاغرکننده انداخته است؛ در حالی که باید به فکر مسائل مهم‌تر از قبیل پرتاب موشک به هوا باشند.
کد خبر: ۷۷۱۴۹۵
لاغری به ضرب موبایل

بشریت در این چند دهه اخیر به هر دری زده، بلکه بتواند به افراد چاق کمک کند تا لاغر شوند. از کشیدن چربی با جاروبرقی گرفته تا انفجار تی‌ان‌تی در محل موردنظر که بیش از حد فربه شده است و تا هزار و یک راهکار لطیف دیگر که از بیان و بازگویی‌اش معذوریم. نمی‌خواهیم شائبه تبلیغاتی و تجاری و پول‌گرفتگی درست کند. نگارنده، بیش از اینها محتاط است.

خبر لاغرکننده: «طراحان اپلیکیشن‌های موبایل، با هدف ارائه راهکارهایی برای کمک به تناسب اندام و سلامت جسمانی افراد، نرم‌افزاری طراحی کرده‌اند که به‌منظور اندازه‌گیری میزان کالری مورد نیاز بدن و مقدار وزن فرد، ساخته شده است و برنامه‌های متنوعی برای ورزش نرمش به همراه رژیم غذایی مناسب ارائه می‌دهد.» ــ به نقل از جراید

بسته پیشنهادی: ملاحظه فرمودید مراتب پیشرفت را؟... با این اپلیکیشن ـ که ذکر خیر آن رفت ـ شما می‌توانید با موبایل و تبلت خود، کالری و وزن خود را کم کنید. خب چی از این بهتر؟ کم و کسری اگر هست، بفرمایید. در حاشیه، بنده لاغراندام هم پیشنهادی برای لاغر شدن به کمک موبایل دارم که عرض می‌کنم:

1ـ یادآوری قبض: هروقت که به موبایل خود نگاه می‌کنید، به یاد بیاورید که بزودی قبض‌های آنچنانی مربوط به مکالمات و پیامک‌ها و اینترنت‌جات شما، به خدمت شما خواهد رسید. اگر بخش اعظم گوشت‌های تن شما نریخت؛ هر چه می‌خواهید بگویید. (اختصاصا به خود ما!)

2ـ باز گذاشتن پیامک: مسیر دریافت پیامک‌های موبایل خود را نبندید و مسدود نسازید. در این صورت، چنان امواج خروشانی از انواع و اقسام پیامک‌های تبلیغی، تجاری، بازرگانی، بانکی، کاسبی‌گری، فرهنگی، اقتصادی، ادبی و... در برهه‌هایی خاص از انتخابات نیز سیاسی، به ساحل آرامش اعصاب و روان شما هجوم خواهد آورد که در خوشبینانه‌ترین وضع، لازم است که منزل مسکونی خود را به نزدیکی مطب یک دکتر روانپزشک یا متخصص اعصاب و روان، منتقل کنید. همزمان، آنچنان گوشی و صاحب گوشی، با هم قاطی می‌کنند که مپرس!

3ـ گذاشتن روی ویبره: گوشی همراه خود را پیوسته در حالت لرزشی قرار دهید و در قسمت‌های مختلف و جیب‌های متنوعی که دارید، قرار دهید. این شکلی، هر بار که گوشی شما زنگ بخورد و روی ویبره برود؛ چنان لرزش ناغافلی به شما ـ یا فوقش بخشی از شما ـ می‌دهد که به یاد گسل‌های زیر تهران می‌افتید و گوشت تنتان آب می‌شود. گوشت به این گرانی!

4ـ پاسخگویی به طلبکاران: بالاخره همه اشخاص، یک‌سری بدهی‌هایی به این و آن دارند. چاق و لاغر هم ندارد. منتها اشخاص چاق باید دقت کنند که با استفاده از گوشی تلفن همراه، روزی چندبار ـ ترجیحا بعد از غذا ـ در قبال طلبکارانی همچون جناب صاحبخانه، کاسب محل، بانک وام‌دهنده، مدرسه شهریه‌خواه بچه‌ها، مدیر ساختمان شارژ نگرفته و... امثال این عزیزان و بزرگواران، پاسخگو باشند تا در اسرع‌وقت به وزن مطلوب خود دست پیدا کنند. خواستن توانستن است. حتما که دولت نباید پاسخگو باشد که هی روز به ‌روز کوچک‌تر و لاغرتر شود. طرح کوچک کردن دولت که الکی رها نشد!

رضا رفیع

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها