حکم حبس محمدرضا رحیمی اجرا و نامبرده روز جاری به زندان اوین معرفی شد.
کد خبر: ۷۷۰۸۹۲
محمدرضا رحیمی به زندان اوین منتقل شد

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران با توجه به قطعیت حکم محکومیت محمدرضا رحیمی معاون اول سابق رئیس جمهور دایر بر تحمل 5 سال حبس، سرپرست اجرای احکام دادسرای کارکنان دولت دستور اجرای حکم حبس را از طریق نیروی انتظامی صادر نمود.

بر این اساس ماموران پلیس در تاریخ 93/11/26 با حضور در محل سکونت محکوم علیه وی را فراخوانده و پس از تفهیم موضوع اجرای حکم، نامبرده جهت تحمل حبس به زندان اوین معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
انسان
United States
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
۰
۰
بنام خدا : گویا دوران استالین برای ما تمامی ندارد استالین با نوشیدنی به دیدن دوستان خود میرفت و میگفت تو خیانت كاری و بعد از خوردن نوشیدنی بازداشت و سپس دادگاه و در پایان اعدام اگر فرد جنازه فرد بخت برگشته موردلطف قرار میگرفت در قبرستان دفن وگرنه خاكسترش با برف مخلوط و با اولن تابش افتاب به رودخانه سرازیر می شد و اماتفاوت جناب اقای رحیمی در این ایست كه ایشان بی شك تخلف داشته است ولی این بخت برگشته قربانی انتقام سیاسی شد چرا كه انقدر متخلف داریم كه خبر از انها نیست به عنوان مثال شهرام - خاور- مس در دوران منتظری در فرودگاه - طلا در تركیه - انان كه كه وعده بهشت را در مقابل یك پای شكسته میدادند این بنده خدا زنجانی یا نمایندگان محتاج كمك، حال بماند زمانی كه این كمك را دریافت نموده اند و اینكه ان كمك در ان اثر بخش بوده است یاخیر به هر حال اگر قرار است مست گیرند هرانچه در شهر هست گیرند ... وسلام..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
۰
۰
چطور مهدی هاشمی و سایرین كه پولها را خوردند و اقدامات دیگری انجام دادند ، بیرون هستند ولی آقای رحیمی كه پولها را به نمایندگان مجلس داد در زندان است؟ اگر به نوبت هم بود باید اول مهدی هاشمی می رفت زندان اقدام قوه قضائیه خیلی عادلانه است!!
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
۰
۰
با سلام ، ممكنه قوه محترم قضائیه توضیح بدن در قانون مجازات اسلامی قطع ید برای چه كسانی است ؟ آیا برای فقراست كه ممكنه یه قرص نان بدزدند؟ بابا پنج سال زندان چیه ، این كه چند وقت دیگه عفو بهش می خوره ، میاد بیرون ! اگه راست میگید ... رو دستشو قطع كنید تا دیگه هیچ مسئولی تو نظام اسلامی جرأت دزدی نداشته باشه.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها