عال عربستانی که به دلیل انتشار خبرهایی از مسائل پشت پرده خاندان حاکم ، شهرت بسیاری را کسب کرده، مطالب تازه‌ای را درباره پادشاه این کشور و فرزندش فاش کرد.
کد خبر: ۷۷۰۴۹۴
افشاگری فعال سعودی درباره پادشاه جدید عربستان

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، "مجتهد" درباره پادشاه جدید عربستان گفت: طرفداران سلمان می دانند که وی فردی فاسد است، زیرا فسادش برای اطرافیانش روشن است.

این فعال عربستانی خاطرنشان کرد: طرفداران سلمان می‌دانند که وی به اموال عمومی دست درازی می کند و هنگام تصدی استانداری ریاض اکثر بودجه توسعه ریاض را به جیب خود و پسرانش ریخت که مبلغ مسروقه بیش از بودجه چند وزارتخانه بود.

مجتهد گفت: سلمان چنین وانمود می کند که از علما حمایت می کند، ولی طرفدارانش می دانند که در زمان تصدی استانداری ریاض از افراد فاسد حمایت و از مرکز امر به معروف و نهی از منکر برای ادب کردن مخالفانش استفاده می کرد.

وی افزود: گاه دیده می‌شد که سلمان در زمان تصدی استانداری ریاض از اتاق جلسه بیرون می آید و آستینش بالا و دستانش خیس است و وانمود می کرد که خود را برای نماز آماده می کند ولی واقعیت این است که جلسه ای با افراد بی دین و ایمان برگزار کرده بود و به هرزه گویی می پرداخت.

حمایت از عرب های صهیونیست

مجتهد ادامه داد: سلمان نخستین کسی است که 30 سال پیش از عرب‌های صهیونیست از عثمان العُمَیر و عبدالرحمن الراشد حمایت کرد.

وی گفت: پسرش فیصل بن سلمان هنوز رئیس هیئت مدیره شرکت تحقیقات و بازاریابی عربستان است شرکتی که در راستای تأمین منافع عرب های صهیونیست تلاش می کند و کادر این شرکت مجموعه ای از افراد بی دین و فاسد است و می توان گفت که این شرکت آموزشگاه افراد غرب زده است افرادی که پس از فارغ التحصیل شدن در رسانه هایی مانند العربیه فعالیت می کنند.

مجتهد گفت: بسیاری از افراد درستکاری که در روزنامه الشرق الاوسط فعال هستند ، اعلام می کنند که جوّ حاکم بر این روزنامه جو کفر و بی دینی و فساد است.

وی در ادامه گفت: طرفداران سلمان می دانند که وی از دار و دسته اش برای تحریک قبیله ای علیه قبیله ای دیگر استفاده می کرد تا این قبایل با همدیگر درگیر شوند سپس سلمان شخصاً مداخله می کرد و قبایل را با همدیگر آشتی می داد و اینگونه خود را در چشم قبایل فردی مصلح و نیکوکار جلوه می داد.

دست داشتن در ترورها

مجتهد تأکید کرد: درباره زندگی خانوادگی سلمان هم بگویم که خداوند به علت دست داشتن وی در ترور عبدالله، 2 پسرش فهد و احمد را از وی گرفت و این دو پسرش به طرز دردناکی جان خود را از دست دادند.

وی گفت: سلمان قبل از دچار شدن به خرفتی به پسر جوانش محمد اجازه داد که هر کاری بکند و این پسر دست به کارهای عجیبی زده است که در آینده به تشریح کارهایش خواهم پرداخت.

محمد پس از مبتلا شدن سلمان به خرفتی زمام امور را از دست پدرش گرفته است و امور عربستان به دست جوانی نادان افتاده است؛ که هر کاری بخواهد ، می کند و کسی هم نیست که بگوید چرا این کار را می کنی.

محافل رسمی و یا رسانه ای سعودی هنوز واکنشی در تأیید و یا رد اظهارات مجتهد از خود نشان نداده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها