مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت خبر داد:

افزایش هزینه سفر به عتبات عالیات از 21 اسفند

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: متقاضیان پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات تا ساعت ۱۶ امروز(شنبه) فرصت دارند تا برای پیش ثبت نام اقدام نمایند.
کد خبر: ۷۷۰۲۶۵
آخرین مهلت پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات، فقط امروز

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت ، محسن نظافتی گفت: این دوره از پیش ثبت نام های عتبات که از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۸ بهمن ماه آغاز شده است تا ساعت ۱۶ امروز(شنبه) ادامه خواهد داشت.

وی افزود: متقاضیان اعزام به عتبات عالیات درایام تعطیلات نوروز، تنها تا ساعت ۱۶ امروز(شنبه) مهلت خواهند داشت تا با مراجعه به سامانه پیش ثبت نام عتبات به نشانی www.atabat.haj.ir برای اعزام به سفرهای عتبات در این دوره اقدام نمایند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده ۳۰ بهمن ماه قرعه‌کشی متقاضیان اعزام به عتبات در دوره جدید انجام می‌شود که این عزیزان می‌توانند از ۲ اسفند ماه نتایج قرعه‌کشی را در سامانه پیش ثبت نام عتبات سازمان حج به نشانیwww.atabat.haj.irمشاهده و بر اساس زمان اعلام شده برای هر اولویت جهت قطعی نمودن ثبت نام خود اقدام کنند.

نظافتی اظهار داشت: اعزام‌های دوره جدید سفرهای عتبات عالیات از ۲۱ اسفند ماه امسال آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: نوروز امسال برای سفرهای هوایی بسته‌های ۳، ۴ و ۷ روزه و برای سفرهای زمینی بسته ۶ روزه پیش بینی شده است، اما بسته ده روز به دلیل ظرفیت محدود اسکان و تقاضای بالا از ۲۵ اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی متوقف و مجددا پس از این ایام راه اندازی خواهد شد. ( مهر )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها