فهرستی از اجاره بهای واحدهای ۵۰ متری

اجاره بهای مسکن باز هم قد کشید

بوی گرانی به مشام می رسد

تهران متری چند؟

مرکز آمار ایران اطلاعات فروش و اجاره مسکن تهران در پاییز امسال را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۷۰۰۴۰
تهران متری چند؟

بر اساس اطلاعات مرکز آمار، متوسط قیمت فروش هر متر مربع مسکن در تهران چهار میلیون تومان، متوسط قیمت اجاره هر متر مربع 19 هزار تومان و متوسط قیمت فروش هر متر مربع مسکن کلنگی چهار میلیون و 400 هزار تومان است.

متوسط قیمت فروش هر مترمربع زیربنای مسکونی

متوسط قیمت فروش هر مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران حدودا چهار میلیون تومان بوده است که نسبت به فصل قبل 5.9 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 6.2 درصد افزایش داشته است. همچنین تعداد معاملات فروش زیربنای مسکونی انجام شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران نسبت به فصل قبل 13.3 درصد کاهش و نسبت به فصل مشابه سال قبل 38.4 درصد افزایش داشته است.

در میان مناطق 22 گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط قیمت فروش یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده حدود هشت میلیون و 331 هزار تومان در منطقه 1 و کمترین آن حدود یک میلیون و 900 هزار تومان در منطقه 18 بوده است.

همچنین از کل معاملات انجام شده برای فروش زیربنای مسکونی در مناطق 22‎گانه شهرداری تهران، منطقه 5 با 12 درصد بیشترین سهم و منطقه 22 با 9 درصد کمترین سهم را دارند.

متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان های مسکونی کلنگی

متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان‌های مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران، چهار میلیون و 410 هزار تومان بوده که نسبت به فصل قبل 4.9 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 1.1 درصد افزایش داشته است. همچنین تعداد معاملات فروش زمین یا زمین ساختمان های مسکونی کلنگی انجام شده از طریق بنگاه‎های بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران نسبت به فصل قبل 22.7 درصد کاهش و نسبت به فصل مشابه سال قبل 3.5 درصد، افزایش داشته است.

در میان مناطق 22 گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط قیمت فروش یک مترمربع زمین یا زمین ساختمان‎های مسکونی کلنگی معامله شده حدود هشت میلیون و 950 هزار تومان در منطقه 3 و کمترین آن حدود یک میلیون و 430 هزار تومان در منطقه 20 بوده است.

متوسط مبلغ اجاره ماهانه برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی

متوسط مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‎‌های معاملات ملکی در شهر تهران 19 هزار تومان بوده است که نسبت به فصل قبل، 3.8 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 10.2 درصد، افزایش داشته است.

همچنین تعداد معاملات اجاره زیربنای مسکونی انجام شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران نسبت به فصل قبل 29.4 درصد کاهش و نسبت به فصل مشابه سال قبل 5.4 درصد افزایش داشته است.

در میان مناطق 22 گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده، 31 هزار تومان در منطقه یک و کمترین آن 9000 تومان در منطقه 19 بوده است.

همچنین از کل معاملات اجاره زیربنای مسکونی در مناطق 22 گانه شهرداری تهران، منطقه 5 با 14 درصد بیشترین سهم و منطقه 22 با 1.3 درصد کمترین سهم را دارند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها