36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد. نظام اسلامی ایران در اوج اقتدار خود طلایه‌دار جنبش‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، نظامی و پناهگاه امن آزادیخواهان و خاری در چشم مستکبران و زورگویان و مستبدان عالم است.
کد خبر: ۷۶۹۲۵۹
روز اقتدار ملت

انقلاب اسلامی با وجود توطئه‌های روز‌افزون به الگویی فاخر برای ملت‌های آزادیخواه در اقصی نقاط دنیا و در خط مقدم مقابله با نظام‌های ظالم و خودکامه تبدیل شده است.

بی‌شک جریان بیداری اسلامی و اعتراض‌های مردمی علیه نظام‌های فاسد و سلطه‌گر در جهان نشأت گرفته از گفتمان انقلاب اسلامی ایران با جوهره دینی و ذخایر ارزشمند انقلابی اسلامی مولد جریان انقلابی قدرتمند منطبق بر فطرت بشری است.

هنوز غرب و استکبار جهانی با نگرش مادی خود نتوانسته است الگوی مناسبی برای منطقه و جهان ارائه دهد و دموکراسی ادعایی آنها در جهت بی‌بند و باری و زوال اجتماعی شکل گرفته است؛ به همین دلیل اقبال به انقلاب و ارزش‌های انقلابی است و 22 بهمن نماد وحدت و ایستادگی ملت ایران است.

فردا ملت ایران با حضور خود نشان خواهند داد توطئه‌های دشمنان از ملت ما مردمی شجاع، شهادت‌طلب، حاضر در صحنه و مقاوم ساخته است.

این ایستادگی‌ها دستاوردهای زیادی را برای نظام جمهوری اسلامی در پی داشته و آنچه امروز ما به عنوان دستاورد انقلاب از آن یاد می‌کنیم حاصل خون شهدا و از خود‌گذشتگی ایثارگران است و امت تا پای جان از دستاوردهای انقلاب محافظت خواهدکرد.

حضور در راهپیمایی 22بهمن اثبات ایستادگی ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب است. فردا در جشن شکوهمند پیروزی انقلاب، مردم با حمایت از رهبری و دستاوردهای نظام و با ابراز تنفر از اقدامات خصمانه آمریکا قدرت نمایی خویش را به رخ جهانیان خواهند کشید.

راهپیمایی مردم در ۲۲ بهمن همه‌پرسی همه ساله نظام است که نشان می‌دهد مردم پای رهبری و انقلاب ایستاده‌اند.

فردا، مثل همیشه بلکه با صلابت و اقتدار هر چه بیشتر در سراسر این مرز و بوم با حضور در راهپیمایی، پیروزی انقلاب را جشن خواهیم گرفت و به زیاده خواهان، سلطه‌گران و آنان که چشم‌طمع به انقلاب و نظام دوخته‌اند خواهیم گفت: اگر در برابر دین ما بایستند در مقابل دنیای آنان خواهیم ایستاد.

محمد خامه‌یار - جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها