وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در بحث یارانه ها و چگونگی پرداخت یا قطع یارانه افرادی که درآمد بالا دارند؛ به صورت قطعی تصمیمی گیری نشده است و دولت و مجلس در حال بررسی همه جوانب این امر هستند.
کد خبر: ۷۶۹۰۶۹
تصمیم قطعی برای حذف یارانه پردرآمدها نگرفته ایم

«علی طیب نیا » روز دوشنبه در حرم مطهر امام راحل در گفت وگو با ایرنا افزود: پرداخت نقدی یارانه ها باید عادلانه باشد و دولت و مجلس برای پرداخت یارانه ها بصورت نقدی در جلسات مشترک درحال بحث و تبادل نظر در این زمینه هستند.

وی درخصوص نقدینگی بانک ها در شب عید نیز گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، در سیستم بانکی کشور کمبود اعتبار نخواهیم داشت و امسال نظام بانکی برای تامین اسکناس در روزهای پایان سال مدیریت خوبی اعمال کرده است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: سرمایه در گردش را طوری برنامه ریزی کرده ایم تا مشکل پولی در کشور به وجود نیاید.

وی همچنین تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با مشارکت مردم و رهبری فقیه عادل در جهان به جایگاه بزرگی دست پیدا کرده است و در شرایط سختی که دشمنان نظام با تحریم ها برای ما ایجاد کرده اند؛ سر فرود نیاورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
منتقد
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
۰
۰
كدام یارانه ده برابر یارانه را داریم روی هزینه های انرژی پرداخت میكنیم برای چی دولت باید كسری داشته باشه تمام هزینه پرداخت یارانه به مردم دارد روی قبوض آب و برق و گاز و سوخت... گرفته میشود و بعد پرداخت میشود فقط هم ضرر و فشار آن به كارگران و كارمندان میاد نه مدیران و رئیسان چرا اینقدر مظلوم نمایی میكنید برای همین 45000 تومان هم چشم طمع دوختید اگر راست میگید جلوی 99هزار میلیارد و 45 میلیارد و 3هزار میلیارد و بگیرید...

نیازمندی ها