آیت‌الله جوادی آملی در درس تفسیر خود در مسجد اعظم قم گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عبادت است.
کد خبر: ۷۶۸۸۲۳
آیت‌الله جوادی‌آملی: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، عبادت است

به گزارش نسیم، وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود افزود: این‌که دائم می‌گویند گزینه‌ها روی میز است یعنی کار به دست ماست، اما خداوند متعال می‌فرماید شما به وظیفه‌تان عمل کنید و دخالت نکنید من خودم بساط کافران و مشرکان و منافقان را بر می‌چینم.

رئیس‌جمهور به خوشرو چه گفت؟

غلامعلی خوشرو، سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل متحد پیش از عزیمت به محل ماموریت خود با رئیس‌جمهور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایرنا، حسن روحانی در این دیدار بر لزوم گسترش تعامل سازنده با جهان و همکاری بین‌المللی، جدی و عمیق برای مبارزه با افراطی‌گری و خشونت‌گرایی تاکید کرد و مقابله با تحریم‌های ناروا و ناعادلانه و پیشبرد صلح و تفاهم جهانی را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی دانست.

تکذیب شایعه کمک بابک زنجانی به ستاد روحانی

به ‌دنبال اظهارات دیروز یکی از نمایندگان مجلس درباره کمک بابک زنجانی به ستاد روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس‌جمهور که در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم قائم‌مقامی ستاد حسن‌روحانی را به عهده داشت، در گفت‌وگو با میزان، دریافت کمک پنج میلیارد تومانی بابک زنجانی از سوی ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور در انتخابات را تکذیب کرد.

نتانیاهو: مانع توافق هسته‌ای می‌شوم

همزمان با مذاکرات ایران و 1+5، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: تلاش خواهد کرد جلوی توافق هسته‌ای را بگیرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، نتانیاهو پیش از حضور در نشست هفتگی کابینه ادعا کرد: «قدرت‌های بین‌المللی و ایران در حال حرکت به طرف توافقی هستند که به ایران امکان می‌دهد به سلاح‌های هسته‌ای مجهز شود و این موضوعی است که موجودیت اسرائیل را تهدید می‌کند.»

نخست‌وزیر اسرائیل افزود: آماده است برای مانع شدن از این توافق به رویارویی با جان کری، وزیر خارجه آمریکا بپردازد.

نتانیاهو اضافه کرد: «کری و ظریف وزیر امور خارجه ایران چند روز قبل قصد خود را برای تکمیل چارچوب توافق تا پاپان مارس اعلام کردند و این موضوعی است که موجب فوریت یافتن تلاش‌های ما برای متوقف کردن این توافق بد و خطرناک می‌شود. ما به هر طریقی اقدام می‌کنیم تا جلوی این توافق بد و خطرناک را که بر آینده اسرائیل سایه خواهد انداخت، بگیریم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها